Det er nogle utroligt!
Jeg kan anbefale messen 100%. Ikke kun fordi Sapphire har fået 30 x800xt kort (:)), men fordi at tale med de mennesker er bare utroligt! At tale med Sapphires international distributor, med Creative, shg.dk, ITbuttiken, Intel og AMD var bare skønt :) Jeg havde ingen penge med, men de informationar man får er værd guld.
Men klart det bedste er oc.dk stand (83). Jeg talt med Lockheed i snart 45minutter om alt muligt, der har noget med computer at gøre, og det var bare UTROLIGT! Flinke mennesker, med information om alt muligt (ikke kun "må jeg få noget HW gratis"), men om oc.dk, nye produkter, PC obsession, hw scene, hvordan det er at være redaktør, osv. Det var den bedste samtale jeg har haft i år :D De samtale med mine egen venner er lidt monotone nu, da vi kender hinande i 10 år.
Men The Leader = Hvis nogen ville få fat på 6800ULTRA eller X800XT, så er de på ComputerMessen. Sapphire har med meget besvær skaffet 30 stk. Men hurtigt! De synes at de bliver solgt ud i dag eller i morgen tidligt.
GO OC.DK!
Dave