#0 - og så lige et par kommentarer, fra en der lige er blevet medlem af NPK*, selvom det nærmest er "Gajol" visdom:
Altså man kan sagtens være seriøs, uden at være alvorlig, et godt eksempel er vor ferierende Docteur Hr. Chris Cornell, at kunne videregive et tørt budskab på en morsom facon.
Den som kun tar spøg for spøg, og alvor kun alvorligt, han og hun har faktisk fattet begge dele dårligt** - altså det er ikke sort/hvidt - men for at læne mig op af #30 så er det nok et spørgsmål om at amplituden skal reduceres og frekvensen intensiveres ->
Jeg synes, om nogen, at der SKAL være plads til humor, men når vi spænder fra 12 til 50 i alder, og har over 200.000 hit pr. måned, og sitet ønsker at håndhæve reglerne, så bliver der perioder hvor man strammer mere op end der egentlig er tilsigtet, for at kunne løsne op lidt senere.
Jeg var lige en smut i "Køb" - og #0 - det der er da ikke humor, der var ingen ide, punch line, nada - ellers så må du fandme forklare mig hvori morskaben består!
Tomgun
P.S.
Og hvis det ikke er nok, så påberåber jeg mig bare retten til at gøre som NoNig skriver - he he for så onde er vi nemlig :e
P.P.S.
Og inden der nu er nogen der tager P.S. alvorligt, så slå ironi op i "Den store danske encycklopædi"
*NatPissernesKlub
** Piet Hein