Så er vi i gang med første del af overclocking med tøris. I løbet af weekenden vil vi poste lidt resultater, hvis ellers der kommer nogen efter forventningerne.
Link til de containere der skal fyldes med kulde :r
Vi har desværre måtte aflyse "eventet". Da vi skulle ned og hente vores 30 Kilo Tøris fik vi afvide at vi skulle køre med åbne vinduer og holde er par pauser da CO2'en ville gå os til hjernen. Mildestalt.
Det skete også, fordi da vi kom hjem til brian igen var vi begge 2 meget syge med dårlig mave mv..
Det beviser bare at det ikke er sundt at lege med..
Ja det er trist. Vi troede ikke at det ville gå så hurtigt. Desværre.
Vi regner med en af de nyeste processore - Lad mig sige det sådan her, det ville være synd at smide LN2 på en FX-51 eller en 3700+ hvis i forstår hvad jeg mener ;)
Vi henter det på en trailer næste gang ja. Flydende Kvælstof bruger vi nok også næste gang. Nej det er ikke fordi Tom er begyndt at røre på sig, vi har altid haft i sinde at clocke i denne weekend, det er bare pisse lærgeligt at det kiksede.
Tøris er farligere en LN2...Husk på at 78% af du du indånder lige nu, det er kvælstof/nitrogen (= fordampet LN2)
Jeg har leget meget med LN2 og det bliver man ikke så groggy af som man gør med tøris i den mængde..
Man kan skam sagtens inånde den kolde damp der kommer op af isdilleren på CPU'en - det er sjovt nok og føles dejlig koldt. Man kan også hælde et lille bæger ind i munden og så puste - det er griner - der kommer røg ud.. :e Det ser fedt ud..
#11 - Jeg er sikker på du mener iltmaske og ikke gasmaske..
man skal vidst nok passe rimelig godt på med at spære tør is inde, med mindre det er under køling... ellers udvider det sig jo når det går på gasform.. så ender man jo med en eksplosion :)