Oc.dk niveauet daler...!

Diverse d.  13. november. 2004, skrevet af palle22
Vist: 255 gange.

palle22

Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2004 12:20:22
Svar/Indlæg:
818/185
Hvad er det med oc.dk? Det er de samme 10 spørgsmål der bliver stillet igen og igen herinde. Kan folk ikke lide søge funktionen? Jeg må indrømme at jeg finder det en smule trivielt at skrive et svar i en tråd om mandagen, og så opdage at der er om tirsdagen er oprettet et spørgsmål/en tråd om præcis det samme emne. Her et par eksempler på sådanne tråde:

http://www.overclocking.dk/for...

Og jeg kunne blive ved. De produkter der bliver omtalt er der skrevet side op og side ned om, enten her på siden, eller på andre sider. Selvfølgelig er det fair at folk er noobs, man skal jo starte et sted, men det er altså tilladt at tænke selv, og at bruge søgefunktionen.

Håber I tager mit sure opstød med højt humør, trængte bare til at komme ud med det. Mit forslag til en forbedret side, ville gå på, at alle nye medlemmer skulle have at vide at det er ok at søge selv på siden, og skulle tvinges til at læse artikler om grundlæggende overclocking, tror de ligger et sted her på siden...

MVH Palle

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2004 12:34:46
Svar/Indlæg:
6531/410
den sidste kan jeg nu ikke se noget galt med.

syntes måske også tråde som denne får det hele til at dale lidt ;)

SoundWave

Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2004 12:35:09
Svar/Indlæg:
3011/103
Så længe søgefunktionen er så dårlig, så kan man ikke forvente, at alle kan/vil bruge den.

Det er alligevel ikke et problem der sådan er til at løse. Sådan er det på alle fora, og det må man lære at leve med.

Og ja. tråde som disse hjælper intet på det. Det gør bare, at man tænker endnu mere over detl.

Tænk over det. Er niveauet godt nok SÅ lavt? Det er ikke bare dig der ser et problem i et ikke eksisterende problem?

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2004 12:37:19
Svar/Indlæg:
3346/81
#0 - hvis du nu selv anvendte søgefunktionen, eller din hukommelse, så er dette tråd nummer 547 indenfor de seneste 3 måneder, og jeg er fandme træt af at høre på det - jeg flytter den til diverse.

#0 jeg er enig med #1!

Tomgun

Ebzen

Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2004 12:47:24
Svar/Indlæg:
592/17
Hmm..
jeg syntes da ikke niveauet er lavt her.. Men ja.. Jeg har også den sidste måned set mange poster der lig de samme.
f.eks:
"Hva skal jeg købe af bundkort til min A64" :e
Det er en god genganger.. Hehe.. Jeg syntes da søge funktionen er ganske udemærket.
Hvis jeg har en sjov fejl med min computer, prøver jeg da at se om der er en der har oprettet et emne om det før mig, er det ikke mer skikkeligt, at gøre sådan?
Men OC.dk har satme mange kloge hoveder da. Og det er et rigtigt pænt site når det kommer til stykket. 8)
Ikke alle sites har et "panel" af brugere der har så meget tålmodighed & forstand som på OC.dk
Jeg er ligeglad hvis folk spørger om det samme og det samme. Det er jo fordi de ved at de får det bedste svar jo. Og fordi de er trygge ved sitet. Det kan da ikke blive mer positivt vel?

Ak ja.. Bare et par ord fra min side.

>> Ebzen <<

MADZ

Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2004 14:44:06
Svar/Indlæg:
2602/173
synes heller ikke det er lavt på nogen måde ..

Andy.

Superbruger
Tilføjet:
14-11-2004 19:05:41
Svar/Indlæg:
1536/33
Jeg syntes ikke niveauet daler, men det er trist at de samme spørgsmål kommer igen og igen........

#2 kan ikke lide se hvad der er galt med søgefunktionen, har ikke rigtigt haft nogle problemer med den. Man skal vel bare bruge de rigtige søgeord :i

YourownMamma!

Superbruger
Tilføjet:
15-11-2004 21:52:16
Svar/Indlæg:
336/67
der HAR faktisk også været sådan en tråd her før!!

BTW: godt sagt #4! jeg er fx. ikke så skrap igen til computere(endnu!) nå man tager nogen af dem der er herinde! Føler alligevel at der er et behageligt og trykt "klima" på forummet! én ting der ville gøre det til det perfekte site, ville være hjælp/guide til selv at bygge sin pc, som der er(MO: dette er på ingen måde reklame!!) på fx. tweekup.dk!