Superbruger
Tilføjet:
13-11-2004 13:35:51
Svar/Indlæg:
0/1
Hej!
Jeg har fået arbejde på danfoss og regner med at få rimelig mange kleiner her til d. 1. ! Selvom der er et stykke tid til endnu så er det altid godt at være på forkanten, med ens køb. Jeg overvejer stærkt at købe en ny TFT skærm.. Har ikke så voldsomt meget forstand på fladskærme, så håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig... Og please kun skriv hvis i har forstand på det, vil ikke have noget billigt lort. ok? Big Grin
Krav:
HZ: Jeg har set på de forskellige skærme på edb-priser og fundet ud af at de fleste skærme kun har en max hz på 75 i 1280 så det ved jeg ikke helt med... kom med nogle bud..
Størrelse: Vil meget gerne have en 17" skærm da jeg har fået at vide at den skulle være ligeså stor som en standard 19" skærm.. Men hvis i nu skulle have en god 19" i baglommen så kom da med den alligevel.
Mærke: Gør ikke så meget, men helst en skærm af god kvalitet.
Spil: Jeg bruger næsten kun min computer til at spille på, så derfor ville jeg gerne have en skærm hvor billedet ikke hakker, eller hopper rundt ligemeget hvilket spil man spiller. Dvs kvaliteten skal gerne være som på en standard skræm.
Max opløsning: Jeg ved det ikke helt, men den skal i hvert fald kunne køre i 1280x1024 ! Smile
Pris: Op til 6000 kr... Ikke bare find den dyreste da jeg har sat så høj en maxpris, men virkelig tænk over det inden i skriver noget Smile Men husk det skal heller ikke være en billig skodskærm.
Håber virkelig det var alt hvad i burde vide for at kunne hjælpe mig ! Takker på forhånd !