#5 > Hehe, nu ved jeg ikke lige hvad ordet <I>proformens</I> betyder...... ;)
Nej, som udgangspunkt yder det ene mærke ikke bedre end det andet ved samme hastigheder. Nogle mærker har <B>muligvis</B> en bedre kvalitetskontrol end andre, og nogle mærker overclocker <B>måske</B> generelt bedre end andre.
Nogle fabrikanter får måske de bedste steppings af GPU'er fra Nvidia (jeg ved at hos ATI var det Asus, Sapphire der fik de mest oc venlige chips (bedste stepping) i 9800xt dagene), og nogle håndplukker memory. Men vær sikker på at hos de fabrikanter der håndplukker dele får du lov til at betale for det. Det gælder især hos Gainward.
Med et hvilket som helst kort man køber kan man enten være heldig eller uheldig. Hvis man ser på både #4's resultater og DEVIL_DK's resultater vil jeg mene at POV ser ud til at være et rigtigt godt køb. Men igen, de <I>kan</I> bare have været heldige, eller også kan du <B>risikere</B> at købe et som bare ikke overclocker særlig godt.
<I>Hvis du ikke skal ud i det vilde oc, så vil jeg mene at det kan være 100% ligegyldigt hvad du vælger</I>