#17, Den undskyldning med at danmark er et lille land er ikke god nok. Vi er fremtredene i stort set al teknologi, og alle os nørder har eller kender det nyeste gear... Jeg sagde intet om at folk på standene ikke kendte til de nye ting. Men jeg blev bare skuffet over at de så ikke havde slæbt det med...
Jeg snakkede også med dem fra hardware og OC og svedte over det dejlige zalman tn500a kabinet der stod i baggrunden...mmm mig godt ha :e
Men det der irreterede mig mest, var faktisk at alting var så rodet... Det var en helt masse stande, også en masse der sad og spillede. Med den plads der var kunne man havde lavet et mega Lan-træf... Og jeg mener stadig at der ikke var nok nye produkter til at få mig op at køre...
Og jo, for dem, der som mig, ikke lige smutter forbi Falkoner Allé hveranden dag, var messen sikkert fed og så videre... men jeg skriver jo også bare om min (Og min mate's) oplevelse.
Fra vores synspunkt er messen producenternes og forhandlernes chance til at promovere deres produkter og sælge løs... AMD- og Intels-stand lå næsten ved siden af hinanden... hvorfor havde de ikke noget at vise og konkurere med...
Jeg ville have svedt i bukserne over en pc mark mellem AMD og Intel, lavet af dem selv... :p
Jeg forventer måske meget af en messe, men jeg syntes sku det er skuffende at der ikke var noget mere hurlumhej og spas, og giv den gas fyrbøder, når så mange firmaer med en sådan omsætning, ikke har mere at byde på.
Der er sku mere gang i den inde på grønttorvet :e
Ok nok om det...
Jeg syntes stadig at NorthQ er nogle rippende tosser...
Da jeg spurte dem om hvorfor det var at deres produkter lignede Zalmans på en prik... (Det gør de sku da oss) gik sælgeren bare uden at svare mig... tøsedreng. :x
Nå, nu vil jeg bygge en gløgg-kølet honningkage computer! :00