Der er mange der blander sig og det kan jeg sådan set godt forstå. Hvis manden har betalt for at få sit køb sendt som en pakke via. post danmark, og du ikke sender det som en pakke men som et brev. Så må du altså seriøst også være voksen nok til at erkende du har lavet en fejl og dermed betale det fulde beløb tilbage. Det er da dybt godnat at du ikke kan indse dette. Det er dig der har lavet brøleren, det er dig der må tage konsekvensen, thats life.
Det er korrekt at i er 2 om handlen men det er satme dig der er dummet dig noget så gevaldigt. SpaceDog fortjener efter min mening ikke den her behandling.
Vedr. din tråd så syntes jeg det er retfærdigt at vi ikke hjælper dig ydeligere før der er kommet en fornuftig løsning i den her sag.
Personligt, hvis det her var mig der var blevet snydt, så havde jeg flejnet helt ud. Men det er så bare mig. :r
"min side er at jeg ikke vil hænge påhele tabet selv da der er en chance for at han prøver at snyde mig."
Selvfølgelig ... Men var det her sket hvis du havde sendt det som en pakke som SpaceDog havde betalt for? Nej vel?
Til slut vil jeg blot sige at jeg håber i får løst det her, for indtil da tror jeg ikke umiddelbart du vil falde i særlig god smag herinde. Folk bryder sig ikke om folk der ikke vil erkende deres fejl. Dine argumenter holder efter min mening ikke en meter...