Superbruger
Tilføjet:
15-11-2004 17:11:22
Svar/Indlæg:
507/113
Jeg har altid ment at shg.dk er en hæderlig forretning med god service, men den holdning står da seriøst for fald. For den gode service forsvinder da når man får problemer med sit hardware. Jeg har købt 2 Corsair RAM moduler hos dem, og tester dem efterfølgende. De melder så adskellige fejl indenfor kort tid, og jeg finder ud af at det kun er det ene modul som har problemer. Jeg sender det til RMA, og efter en lille uges tid får jeg at vide at de ikke har fundet fejl, og at jeg vil få dem sendt tilbage med et testgebyr. Fuck det, tænker jeg. Jeg har testet modullet med 2 testprogrammer, herunder memtest86, og i 2 forskellige computere. De må simpelthen ikke havde testet dem godt nok. Jeg ringer så og spørger om jeg kan anvende 14 dagesreturretten på det ene modul, og får at vide i telefonen at det kan jeg godt. Men de har så uheldigvis sendt rammene tilbage til mig allerede. Jeg aftaler med gutten i telefonen at jeg bare kan lade dem gå rettur. Der går så over en uge hvor jeg ikke hører fra dem. Jeg sender så en mail som der ikke svares på, hvorefter jeg ringer til dem. Får så at vide at de er bagud med retturpakker, og jeg vil få besked når de når til bunds. Det var i fredags. Idag får jeg så var på mailen, af en Kenneth, som siger at hvis en varer har været til RMA, så frafalder den 14 dagesretturret man har. Kan det virkelig passe ?? Jeg er så fucking pissed off. Jeg må ikke få penge tilbage, og jeg må ikke få byttet rammene. Hvad sker der lige. Skal jeg virkelig tage et modul fejlagtige ram tilbage. Hvis det er tilfældet, så kan shg godt forvente en kunde mindre i fremtiden.