#20 med trådløse mus af nyere dato som mx700, mx900 og specielt mx1000 er det at "ramme" ikke problem hvis du kan klare high-sence, der er ikke mange der bryder sig om high sence da man ikke kan klare ting som 180 graders operationer uden at miste sigtet. Jeg gamer selv fortiden med en mx700 og må da indrømme at jeg i CS har meget store problemer med netop 180 graders vendinger og lign, men som jeg før har sagt kender jeg til folk som uden problemer kan klare 180 graders manøvrer og stadig pinpointe objekters position.
Mus er et subjektivt emne ligesom musik, flertallet af cs spillere er low sence og kan derfor ikke håndtere de tunge trådløse mus(pga derse batteri). Men der fidnes folk der ude som elsker high sence og er utroligt gode til at udnytte dem. Jeg holder derfor fast på at han bør undersøge om han er bedst i low sence eller high sence før han køber, -og kan han, som de fleste af os nok foventer, ikke game tilfredsstillende med en high sence mus ja så anbefaler jeg da også diamondback og mx510
BTW: Trackballs og wacom pens er forøvrigt sjove at spille med :D selvom du er så færdig i åbent terrain LOL. -After at have gamet med en wacom pen ku' jeg kunne egentligt godt overveje at importere en claw mus bare for sjov :D