#20 ATX standarden tilader +/- 5% på de positive linjer og +/- 10% på de negative... Så 11,73v behøver ikke at være noget problem. NorthQen ville uden tvivl være min foretrukne psu i den billigere ende.
Desuden skal man aldrig stole på bunkortets målinger. Jeg har oplevet at der har været op til 1v forskel på hvad bundkortet har målt i forhold til hvad mit multimeter mente linjerne var (Mit gamle 8RDA)
Jeg har ocet en Barton 2500+ til 2400mhz stabilt med en rimelig skod levicom 350w hvor +12v linjen lå, ifølge mit multimeter, og svingede imellem 10,5 og 11v
#13 Antec psuer er rigtig gode... Min 550w trekker alt med klippe stabile linjer som ligger lige precis på det de skal unaset belastning.
Aspire/Levicom ser rigtig gode ud på papiret men i virkeligheden holder de ikke hvad de lover. De bla har ingen feedback linjer hvilket vil sige at de ikke kan moddes og at strømforsyningen ikke har nogen anelse om hvilke spændinger den sender ud.
OCZ laver uden tvivl nogle af de bedste psuer på markedet i dag. Bliver helt klart sådan en jeg skal have når Antecen engang skal udskiftes :D