Kaninettet er da flot nok, men personligt ville jeg vælge et andet. Jeg ville vælge et aluminiumskabinet, og jeg ville vælge et, hvor den interne drive-cage er vendt 90 grader i forhold til den RaidMax har. Den RaidMax giver en underlig kabelføring, og der kommer ikke ret meget luft hen over harddiskene, da siden af den blokerer for blæseren, og den blokere også for luftgennemstrømning af kabinettet. Jeg har selv et ThermalTake Sunami i sort aluminium med vindue i. Den har 2 x 120mm blæsere og en 90/92mm i vinduet, som jeg i øvrigt ikke har tilsluttet. Den har ikke "removable mainboard tray", som fik mig til at tænke på andre modeller, men besluttede mig for, at det kunne jeg leve med, og en anden ting jeg ikke kan lide, så er det den øjebæ af grim-grønne pci-kort-låse-clips de ellers har proppet ind i et så stilfuldt design - de burde være sorte. Borset fra det, så er jeg glad for kabinettet, og der er en masse fri plads bag ved drive-cage, hvor man kan skjule overskydende kabel.
S-ATA diske har i øvrigt også små tynde kabler. Ser bedre ud og giver bedre luftgennemstrøm. Et argument mere for at vælge S-ATA.
Husk at lægge porto til dine priser. Jo flere butikker du handler igennem, desto mere porto. Held og lykke med at få det inden week-enden.
/Ollegaard