okay.... har den og efter MBM5 målinger er den meget stabil på de forskellige voltages men min Vcore svinger meget alt afhængigt af hvilken test den er ved i de forskellige stress programmer.... og FSB svinger osse meget.... jeg kører FSB275 1:1... har osse en masse dreve (mange) i min com og en meget lysgeil....
så snart jeg giver rammene mere end 2.8v vil den ikke boote og den kører lidt ustabilt med 275 FSB... har osse prøvet at give CPU'en 1.750 v.... Det hjælper heller ikke.... den har det med at genstarte efter jeg har spillet i en times tid.... og når jeg giver CPU'en 1.600 så måler den kun 1.550....
Når jeg så sætter FSB til 265 og så fortsætter svingningerne og den giver stadig for lidt vcore og mem voltage vil ikke over 2.8... men den kører stabilt og genstarter ikke....
#2 Du kan ikke regne med softwaremålinger når det gælder volten, men man er desværre nødt til at bruge dem nogle gange (vcore, rammene osv). Det eneste du kan bruge til noget er når målingerne er målt med et multimeter, og helst i atx-stikket.