Spørgsmål til Half-Life 2

Diverse d.  18. november. 2004, skrevet af KleitusIV
Vist: 583 gange.

KleitusIV
 
Redaktør
Tilføjet:
18-11-2004 11:14:35
Svar/Indlæg:
4295/306
Ja ja jeg ved godt at dette er et overclocking-site, men når vi nu alligevel spiller Half-Life 2, har jeg lige et par spørgsmål:

KASSER! Hvorfor er der altid fyldt op med kasser overalt?!? Hvor kommer de fra? Hvad vil de? Hvordan formerer de sig?
...men heldigvis kan de smadres!

Explosive Barrels! Tønder der kan eksplodere når man skyder på dem! Hvorfor er der altid disse tønder spredt overalt hvor man kunne få brug for dem, og hvor klog er AI'en når de stiller sig ved siden af nævnte tønder og starter en skud fight?

...dette er blot få ubesvarede spørgsmål til spillet der slår alle andre FPS...

Flere modtages gerne!

:e

Lusingando.
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2004 19:48:07
Svar/Indlæg:
1015/47
Og hvor mange TØNDER har i fået til at hænge fast i kæmpemagneten!!? :e



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2004 20:11:59
Svar/Indlæg:
3346/81
I dunno - men jeg synes at de eksploderende tønder er sjove at fodre de der slim-hænge-i-loftet-klamme monstre med for så at skyde på tønden........

Kasserne har da ofte en funktion - om ikke andet så kan man da slæbe dem med som dækning.

Tomgun



Lusingando.
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2004 20:14:33
Svar/Indlæg:
1015/47
Ja, eller kaste dem efter de dumme ravne!.. :)



foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-11-2004 21:01:26
Svar/Indlæg:
1685/240
jaa... !!! HL2 styrer, og kasserne skalbare være der fr ellers kan de ikke gemme health og AUXpower nogen steder ;)



MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-11-2004 00:48:14
Svar/Indlæg:
2602/173
#0

For at monstrene skal få sig en flyvetur .. :e



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
19-11-2004 17:31:35
Svar/Indlæg:
336/67
er der enlig ubg. ammo til anti-tyndekraft geværet??



Emp2K
 
Overclocker
Tilføjet:
19-11-2004 18:40:48
Svar/Indlæg:
84/10
GravityGun RoX!!!!



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-11-2004 18:58:16
Svar/Indlæg:
10398/435
radiatorer er god cover mod century-turrets eller hvad de nu hedder. + de slår helvedes hårdt!

og når man får de turrets til at skyde de "onde", skal man bare slæbe den med rundt. så sparer man ammo/health og slipper for at lave noget!

en lille grineren ting... det er lykkedes mig at få en tønde oven på hovedet.. altså den dækkede ikke for synet men var der når jeg kiggede op. det var et monster der hjalp mig med at få den derop.

#6 ja! :e




Emp2K
 
Overclocker
Tilføjet:
19-11-2004 20:53:59
Svar/Indlæg:
84/10
Den fedeste detalje er da klart, i starten af spillet når man tager elevatoren ned til ham ely, eller hvad han nu hedder, hvis man kigger grundigt efter kan man se 2 monstre der laver mad :e

lige et link til mesterkokken(e)
http://www.overclocking.dk/bil...



#10
foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2004 20:25:33
Svar/Indlæg:
1685/240
Der er mange geniale detaljer i det her spil...

Har siddet og overvejet om det virkelig er folk fra denne planet der har lavet det, for det virker ikke menneskeligt muligt...

Valve = Black Mesa ?

ej... er jeg den eneste der syntes Hover banen var lidt for sjov?



Illuminati
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2004 15:32:54
Svar/Indlæg:
10398/435
Black Mesa, var det ikke hvor det gik galt for den der reaktordims i HL1?



#12
foo
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-11-2004 20:30:48
Svar/Indlæg:
1685/240
jo, det gamle lab hvor Gordon, Eli og alle de andre arbejde, kanske valve er black mesa så alle udviklerne er monstre :)