Overclocker
Tilføjet:
19-11-2004 15:28:23
Svar/Indlæg:
32/11
Hej der
Nu har jeg samlet de dele jeg havde bestilt, dvs. Sempron 3100+ på Asus K8V-X mobo, 512 mb Samsung ram i den "blå" ramslot, 80 Gb Maxtor ATA hd som primary master, NEC DVD-brænder som secondary master, Sparkle GF5900XT i AGP sføllig og Box-køler på Sempron´en, så nu har jeg lige et par spørgsmål inden jeg sætter stikket i og trykker power-knappen :00...
Der sad "en grå firkant" på bunden af box-køleren... jeg har smurt et tyndt lag kølepaste på selve CPU´en også... skulle jeg ikke havde gjort det, eller var det rigtigt?? Hvis det er kan jeg vel bare checke, om den bliver for varm, hvis ikke er det vel fint?
Der skal et strømstik fra PSU´en på Sparkle GF5900XT´et ikk? Står der i manualen, og der er lissom en strømindgang på kortet; men ville da lige være helt sikker.
Når den så (forhåbentligvis) går igang ved første klik på powerknappe, putter jeg vel Win XP- CD´en i og så kører det hele af sig selv?? Den formatterer hd´en og skulle kunne installere Win XP og alle er glade eller er der noget specielt jeg skal gøre før det funger?
Så vidt så godt :)
Go weekend til oc´folket...
Marc JJ