Overclocker
Tilføjet:
19-11-2004 16:34:11
Svar/Indlæg:
0/11005
Hejsa!
Dette er mit første indlæg herinde, er ikke helt sikker på hvor i forum mit spørgsmål hører hjemme, så har nu postet det her!
Min computer, ca 2 år gammel:
Bundkort: K7S5A
Cpu: AMD XP1900
Ram: 512mb SD-ram
Grafik: MSI GF4 Ti 4200 m. 128mb DDR-ram
HD: Maxtor 120gb 7200rpm
Operativ system: Win XP dansk
Problem:
Jeg har gennem det sidste haft problemer med at min computer, pludslig og uden varsel, genstarede sig selv. Dette skete hyppigst ved fil-overførsler i msn messenger eller ved downloads eller bare alm surfing på nettet. Det kunne ske en eller mange gange om dagen.
Jeg spurgte så min alvidende fætter til råds, og han mente at det måske var min ene hardisk (Den med XP installeret) der var noget galt med. Så ud med den, og ind med en ny. Og alt installeret på ny, men problemet er der stadig. Nu sjældent ved fil-overførsler, men når jeg prøver at starte et spil (ikke alle) genstarter computeren sig selv.
Problem2:
Jeg har egentlig en XP1900 processor, men hvis jeg sætter den op fra 100mHz til 133mHz i bios for at få hastigheden på på de 1900mHz, så fryser den hvis jeg starter et spil. Efter et par genstart stiller den så sig selv tilbage til de 100mHz og kører så kun 1200mHz (Står der ved opstart). Dette problem har været der siden jeg købte computer af ny.
Håber I kan hjælpe mig med mine problemer!
Mvh
Mikael