Jeg har et geforce 6800 Ultra fra Point Of View , som skal have en ny bios. (tror jeg!) da den laver fejl i diverse spil bl.a. far cry - doom 3 - counter strike.
Nogen som kan fortælle mig hvordan man flasher sin bios?
i far cry bliver jorden helt sort i high og very high. I doom 3 er der noget underligt flimmer i midten af skærmen, og 2 gange har den låst computeren og genstartet automatisk i doom 3...
er din cpu oc'et? ved godt det ikke virker til at det kan have noget med det at gøre, men jeg oplevede at oc af Barton gav texture korruption i BF. jeg prøvede fsb 166 og 200 og frem og tilbage, og det kom kun ved oc'et, altså 200mhz.
min bror bruger samme spil uden nogen patch og der er ingen fejl.. min den kører spillene perfekt, men der er bare de små fejl i.. ved du hvor/hvordan jeg kan flashe den hvis det er???
4in1 Hyperion ikke? så er det ikke der kvalerne ligger. og det er heller ikke nvidia driver. Processor driver måske, men jeg mener der følger en fin en med fra win xp. det er heller ikke oc, hverken gfx eller cpu. hmm..
ang. 3dmark point. mit system var oc'et. gfx'et kørte hurtigere end ultra speed da jeg benched.. 5000 er fint nok. tror ikke du behøver at bekymre dig!
husk nu at bruge en detonator destroyer eller lign. program til at fjerne rester af de gamle drivere først....og brug så nogle af de nyeste wqhl drivere på guru3d evt........jeg får da oxo over 5k med mit gf6800GT.....