hej hvor meget kan et gf2 mx 420 klare? Jeg kører 210/340. Lige nu kører det 4x AGP men tør jeg sætte AGP til 8x? Der er std køling, dvs ingenting på ram og en mini profil på core. Kan det også trække fast writes?
7# jeg ka ogs sagtens få cirka 4300 med mit MX400. HAr et spørgsmål der er lidt OT men håber der andre her der kan buge det til noget, men der sidder et lille heatsink oveen på mit GF2 og det er limet fast, nogen forslg til hvordan man får dette af?
10# ejg vil ikk gå helt amok med den sidder ret så godt fast og jeg er ikk for vild med at putte den i fryseren da det er mit enenste GFX på nuværende tidspunkt..
#9 smid den i fryseren i et par timer og så prøv ligeså stille at rykke køleren af.. hvis du ikke kan få den af uden at rykke rigtig hårdt så smid den i fryseren i en time eller 2 mere :D..
Lige noget OT
Nogen der har en guide til at lave Voltmod på et Geforce2 MX100/200 32 Mb ? :P
Nogle kølere er sat fast med noget køle sjov der også klæber. Det kan som regel løsnes ved at tage en hårtørre og varme den klæbe pasta op og vupti kan man tage den af :)
Hårtørren er klart at foretrække :D. Har læst i nogle diskussioner, at kortet har givet op efter en tur i fryseren....dette kan selvfølgelig forekomme med hårtørreren, men det er ikke så sandsynligt
Jeg fik med min old amd 800mhz duron , og et geforce 2 mx (asus) 4.400 ca, men med god OC på gf2, og 960 mhz på min duron, så det er sku vildt ... det var så i 01 ..
jeg har brugt fryser "tricket" ved flere lejligheder... der er skam intet sket... sidst var det et mobo fra ACorp der røg en tur i det kolde element... bare husk at proppe skidtet i en plasticpost og sug gerne luften ud af plasticposen... så *BURDE* Der ikke kunne ske noget... ellers kan et barberblad ofte bruges til at skære/kradse limen ud...
hmm jaa og så var der én der puttede sit 6800 i fryseren... Det skulle han aldrig have gjort :x:00. Nogle gange er en kniv/et bareberblad den eneste udvej.