Problemer Med Abit Ic7max 3

Diverse d.  21. november. 2004, skrevet af System
Vist: 127 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
21-11-2004 18:05:01
Svar/Indlæg:
0/11005
DAv... Jeg har fået mange problemer med min Abit Ic7 Max 3 bundkort... Først startede den med at når jeg startede computeren så begyndte den at sige en bib lys, der stod at der er et eller anden med Biosen insert Floppy disk... Så jeg genstartede den 1000 gange og så gik den ind i windows, man da jeg så var i windows genstartede den igen og det samme begydte igen med den der bib lys og bios pis.
Nu har jeg sæt en Floppy Drev i og nu gøre den det ikke så meget, man for 2 dage siden startede det igen også selvom jeg har Floppy Drev i. Jeg ved bare ikke hvad fanden jeg skal gøre. Den gjorde det ikke så tit da jeg sætte Floppy Drev i og det giver ikke noget mening. Hvis der er nogen der kan hjælpe mig vil jeg blive meget glad.
På forhånd tak....
hamilton

Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2004 19:59:11
Svar/Indlæg:
1419/29
Bundkortet har det msoke ikke sa godt.
eller kunne det være fordi din cpu er for varm.

vanovich

Elitebruger
Tilføjet:
21-11-2004 20:14:55
Svar/Indlæg:
3972/242
når du er i windows.gå ind i hw doctor,hvis den har sadan en program og instill low og high på volt om.tror det kan gå oppe til 15% hvis jeg ikke tager fejl.cjek om din cpu blæser når det minimium 1600 rmp.der skal ikke ret meget for den huller.ellers kan du bare disable den i biosen.