Argh så Pentium-M hehe så blev jeg også klogere den her gang :D.
#6 der er jeg sq ikke helt enig med mht. Piv ting der.....den grundlæggende teknologi i K8(A64) er så vidt jeg ved meget baseret på K7 som kom noget før nogen Pentium 4.
folk(mig og dem jeg kender) kan godt lide P4 NW men er der nogen der kan sige at en P4 Prescott er det værd? Prisen er ikke højere men strømforbruget? og varmen? jeg gad ikke, men har dog overvejet at bygge mig en lille 2,8 NW fordi ja hehe i mine øjne fik Prescotten Northwood'en til at skinne selv for sådan en AMD Fan som mig :). syns også det virker åndsvagt at lave noget der egentlig ikke virker, ment på den måde, nu har i nok alle set filmen fra THG, og ja et eller andet sted, når man giver en go slat penge for sin processor, der har 3 års garanti så skal den køler dertil også virke, og når selv THG viser det som et problem så er det sq værd at overveje hehe :).......nå der gik lige AMD/intel situationen i mig hehe.
"skynder mig at sige at jeg er lidt ligeglad med hvordan tingende var før i tiden forklare de problemer jeg syns der er idag"