Er overclocking.dk en lorteside?

Hyggehjørnet d.  24. november. 2004, skrevet af Sorte Slyngel
Vist: 651 gange.

Sorte

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2004 08:49:42
Svar/Indlæg:
684/95
Ja, det må jeg ærlig talt indrømme at jeg syntes den er ved at blive! For et halvt års tid siden ville jeg have forsvaret siden med livet (næsten da) så snart nogen kritiserede den, eller påstod hol var bedre! Men det er jeg ved at være bange for jeg ikke engang har lyst til mere, for på det sidste har jeg faktisk oplevet at det ikke bare er nemmere at få svar/hjælp på andre sider (hol hvis nogen vil vide det) tonen er heller ikke nær så højttidelig og grim som den faktisk er ved at være her på oc.dk! Men dette er dog ikke det værste, for bare få måneder siden kunne jeg smide alle mine indlæg her, både med operativ systemer og tweak util's men det føler jeg faktisk ikke rigtig jeg kan mere da software forummet (er det et ord? er fuldstændig fjernet, samtid med at mange af de andre forummer er kraftigt skåret ned!

Jeg ved ikke om nogen kan følge mig, men jeg syntes dette forum er ved at være utroligt skrabet, og jeg har faktisk opdaget at hovedparten af alle mine både hard- og software relaterede indlæg er røget på andre sider grundet oc.dk's ulidelige "opbygning"

Ja det var bare mine sure opstød, feel free to debate ;)

inside

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2004 12:29:03
Svar/Indlæg:
805/46
Nu har jeg ikke været her inde længe nok til at kunne dømme hvordan stemningen er her, men er meget aktiv på hol, og siden er blevet meget mere seriøs efter at hyggekrogen er blevet fjernet fra oversigten. det har i hvert faldt hjulpet en del der inde.

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
24-11-2004 16:10:26
Svar/Indlæg:
14079/622
Næh jeg synes at oc.dk er en fin side stadigvæk. :)

Men generalt er der bare kommet for mange idioter herind!
Fx. folk der byder 100kr i en salgstråd, hvor at varen er mere end 10* så meget værd. Og så generalt folk der bare kommer for at spille smart. Som derudover INGEN viden har om "overclockNing" :00

Og ja synes heller ikke at de skulle have fjernet software-delen. Men det er en beslutning crew´et har taget, og det må man respektere..;) Til gengæld synes jeg også at antallet af OC-relaterede indlæg er vokset, så det er jo meget godt.:)

Flæsketarzan

Superbruger
Tilføjet:
24-11-2004 17:05:12
Svar/Indlæg:
201/72
Udemærket site, men her er for mange useriøse der vil det hele med det halve, den slags er svære at hjælpe.
Fandens iriterende at folk f.eks byder på en ting der har et hbo??? og så byder en brøkdel...de skulle smides i havet den slags personer.
Generelt for meget ot.

Wuffer

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2004 17:48:05
Svar/Indlæg:
209/23

Syndes det er en udemærket side. Er selv ikke særlig skarp til oc, men har ikke modtaget nogle sure opstød når jeg spørger om noob ting. Folk er generalt flinke til at hjælpe, hvis man spørger på en ordentlig måde.

Kan dog blive lidt irreteret når folk konsekvent byder nunder hbo...

Mvh
Kasper

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
24-11-2004 20:38:31
Svar/Indlæg:
14079/622
Se fx "erikkanon" i denne tråd. En - som mange, en ret ny bruger:

http://www.overclocking.dk/for...

Det er sådan nogle som ham, der imo ikke burde være herinde. Men det er jo et frit land :00

enig med #3 og #4 ;)

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2004 20:54:37
Svar/Indlæg:
4263/107
Det er "kun" nogle af brugerne den er gal med (desværre) :x

Ellers ruller det dælme deru'a' :p

MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
25-11-2004 14:19:37
Svar/Indlæg:
5039/109
Jeg er forholdsvis ny, jeg synes det er en fed side. Jeg er glad for at jeg fik den ind i mit liv. At det så har kostet mig min PS2 silver edition plus spil og rat, det er nok lidt min egen skyld. Skulle ikke have stolet på ham den anden.

SPASSER NAR!

Sorry for mit vredes udbrud, jeg synes det er irriterende med narhoveder der snyder folk. De husserer herinde. De skal ud. Jeg har ingen beviser for at jeg er blevet snydt, noget rigtig lort. Hvis der er nogen der er interesseret i hvem der snød mig så skriv lige i PM.

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 08:42:17
Svar/Indlæg:
658/48
nej... ikke en lorteside imo... den har bare nogle få negativiteter.... men dem må man lære at leve med...

Jeg takker stadigt for den dag Multi-Egern viste mig siden (:

MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
26-11-2004 12:45:05
Svar/Indlæg:
5039/109
Jeg har fået pakken af uransagelige årsager. Beklager hvis jeg har trådt på nogen.

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 13:03:46
Svar/Indlæg:
3329/182
Personligt synes jeg oc.dk er en af de bedste hardwaresider i Danmark og vil gerne begrunde det med niveau'et af seriøsitet, hvilket måske er gået lidt ned - tjae det ved jeg faktisk ikke - synes faktisk ikke der er vildt meget useriøsitet.

Men jeg ved ikke om I mener at oc.dk er blevet for seriøs? For så er det jo stadig fordi at man prøver at finde det retro fra - altså oc.dk's gamle dage, hvor det var en overclockingside og kun en overclockingside.

red_martians

Moderator
Tilføjet:
26-11-2004 13:33:04
Svar/Indlæg:
7881/1165
Ja, hvorfor ikke kigge på oc's positive sider en gang i mellem.
Jeg synes der er rigtig mange, hvilket giver denne hjemmeside så mange flere plusser end resten af de danske hw-sider.
Jeg kan i hvetfald ikke nævne en danske hw-hjemmeside der er så godt fungerende som overclocking.dk.
Men ville da godt have at vide hvilke i finder bedre??

foo

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 22:23:17
Svar/Indlæg:
1685/240
OC.dk en lorteside? nejda, hvordan kan du mene det... hvordan kan du overhovedet få dig selv til at tænke disse tanker...? :)

anyways...
Tonen herinde er måske blevet en smule mere useriøs og i nogle tilfælde også grov, og noget af har da helt klart noget at gøre med de snotskovle der absolut skal være dumme at høre på (nævner ingen navne) men hvordan skal man kunne gardere sig som site mod så nogen? Spørgsmålet: Er du lame? ved oprettelse? yeah right...

At der er kommet flere OC tråde ja så sandelig da, og mange af dem er som et par i denne tråd også pointerer fra uerfarne folk der gerne vil lære det her, al respekt til dem der tør kaste sig ud i et sådanne projekt, bare tag migselv for bare 3 mdr siden kunne jeg heller ikke OC, kan jeg nu. Det jeg mener med det sidste her er at dem som har noget at sige med relevans skal da sige det uden tøven snotskovle der skal spille smarte skal da holde deres kæft eller i hvertfald pointere den usikkerhed der ligger i deres løsningsforslag...

Husk på alle sammen, det er jo OS!!! brugerne der selv vælger hvordan tonen og seriøsiteten herinde skal være, at der er nogle lamere engang i mellem må man tage med et gran salt for det er der sq alle steder...

\\foo`

criminalis

Superbruger
Tilføjet:
27-11-2004 14:02:30
Svar/Indlæg:
201/42
Jeg er i det mindste gald for det ikke er blevet til en dating site ;) Hehe, synes det er virkelig god side, når man lige har brug for en ekstra hånd, da ens homie ikke er hjemme.
Personligt, er siden god fremtid!!! :)

MADZ

Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2004 16:06:33
Svar/Indlæg:
2602/173
Enig med #6

Der er nogle gange man bliver angrebet i forum :l

foo

Elitebruger
Tilføjet:
27-11-2004 20:58:14
Svar/Indlæg:
1685/240
Hvis folk føler sig angrebet så er det nogen gange selvforskyldt (ikke for at sige nogen af dem der her i tråden der føler sig ramt selv er ude om det) men er det tilfældet må i informere crew på den ene eller anden måde, i kan altid PM mig ihvertfald, vil ikke sige for mig for de andre gutter der er med, men så vil jeg da undersøge om der evt er grobund for at trække fat i personen...

\\foo`

so/7ic

Superbruger
Tilføjet:
28-11-2004 19:56:29
Svar/Indlæg:
289/79
SUK :x det er svært at gøre alle tilfredse...

Oxize

Superbruger
Tilføjet:
03-12-2004 14:37:08
Svar/Indlæg:
1328/55
#2 Det er noget pis det der - rent ud sagt.. Hvis folk ikke sætter et HBO er de selv 100% ude om der bliver budt 25pp for deres 2 måneder gamle radeon 9800 pro

Men hvis de HAR sat et HBO skal det selvfølgelig respekteres og overholdes...

... ellers synes jeg generalt oc.dk er den bedste hw side..

hamilton

Elitebruger
Tilføjet:
04-12-2004 20:31:26
Svar/Indlæg:
1419/29
#0 Der vil altid være nogle negative sider. Og er enig #2 i at der er kommet mange flere oc-relateret tråde, syntes også vi har et godt sammen hold her på siden, bare se på fx. det oc-lan der lige har været, det skal der satme noget til for at få op og stå.
Det er de færreste hardware sider der kan præstere det.

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
04-12-2004 22:10:16
Svar/Indlæg:
4263/107

Jeg kan ikke andet end le af din ufattelige naivitet... Du er bare så blind (og dum ?), at det næsten er synd for dig :o :00 :l

(bemærk: "kun" næsten ;))

Men anyway, og som tidligere nævnt: Det er kun nogle enkelte (læs: ALT for mange) spader der bryder de skrevne, og uskrevne regler :p

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
05-12-2004 01:53:58
Svar/Indlæg:
830/15
Jeg synes stadig at oc.dk (og h-t.dk) er de bedste sider inden for dette/disse emner her i landet - At der så er kommet mange nye og små børn herind på det sidste (ikke nødvendigvis negativt) er så noget man må forsøge at "opdrage på".

Jeg synes at der er meget struktur her i forum'et i forhold til førnævnte hol.dk, og flaming etc. er på et meget lavere niveau.

(Sajmon er dum!!111oneoneoneetetet :00 )

Jeg synes at ånden fra da jeg begyndte her på siden (med chipmenu og mørke farver, hehe) var begyndt at forsvinde helt på et tidspunkt herinde, og jeg havde en mindre pause med at besøge siden - nu synes jeg tilgengæld at sammenholdet blandt dem der vil være en del af det (og det er ej svært med en sober tone) og humoren er vendt tilbage herinde.
Man er endvidere ikke "bange" for at åbne en tråd i forummet mere af bare frygt for at det er endnu en "min diller er større end din diller" tråd.

Mine 25 pence for nu 8)

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
05-12-2004 19:59:52
Svar/Indlæg:
14079/622
->#17
Ja der har vi så forskellige meninger (:00);)

Hu, hej hvor det går :P

chrown

Elitebruger
Tilføjet:
08-12-2004 19:52:56
Svar/Indlæg:
258/28
Overclocking.dk er stadig en ok side men jeg har fundet bedre.