Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2004 08:49:42
Svar/Indlæg:
684/95
Ja, det må jeg ærlig talt indrømme at jeg syntes den er ved at blive! For et halvt års tid siden ville jeg have forsvaret siden med livet (næsten da) så snart nogen kritiserede den, eller påstod hol var bedre! Men det er jeg ved at være bange for jeg ikke engang har lyst til mere, for på det sidste har jeg faktisk oplevet at det ikke bare er nemmere at få svar/hjælp på andre sider (hol hvis nogen vil vide det) tonen er heller ikke nær så højttidelig og grim som den faktisk er ved at være her på oc.dk! Men dette er dog ikke det værste, for bare få måneder siden kunne jeg smide alle mine indlæg her, både med operativ systemer og tweak util's men det føler jeg faktisk ikke rigtig jeg kan mere da software forummet (er det et ord? er fuldstændig fjernet, samtid med at mange af de andre forummer er kraftigt skåret ned!
Jeg ved ikke om nogen kan følge mig, men jeg syntes dette forum er ved at være utroligt skrabet, og jeg har faktisk opdaget at hovedparten af alle mine både hard- og software relaterede indlæg er røget på andre sider grundet oc.dk's ulidelige "opbygning"
Ja det var bare mine sure opstød, feel free to debate ;)