Windows starter ikke!

Diverse d.  24. november. 2004, skrevet af System
Vist: 236 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
24-11-2004 09:21:03
Svar/Indlæg:
0/11005
Hey Der..
Efter at have lavet nogle nye drev, ændret størrelsen på drevnde og ændret bogstaverne på drevende med Partition Magic genstarter jeg for at aktivere indstillingerne.
Den begynder at aktivere indstillingerne og genstarter igen.
Nu siger den så noget med at den ikke kan finde min system mappe og ber mig trykke en vilkårlig knap.
Det gør jeg og den starter op og ber mig om at trykke min kode (bruger kode) Det gør jeg og så er der ellers bare en grøn skærm. ( alt, ctrl, del virker ikke) Jeg trykker på reboot knappen på dyret og det samme gentager sig. Nogle gange vil den scanne mine drev for fejl (uden resultat). Men ellers er det det samme. Kan det have noget at gøre med at mit system lå på C:\ og jeg har ændret det til V:\? måske tror den stadig at mit system ligger på C:\ så den wajner og sir at den ikke kan finde det? .. Jeg har ikke lavet nogle backupdisks og der ligger vigtige sager på. jeg har WINXP Pro. Hvis det har noget betydning!.. Hjææælp :l
YourownMamma!

Superbruger
Tilføjet:
25-11-2004 17:38:37
Svar/Indlæg:
336/67
Lær at tage backup inden du piller ved din HD!

men det kunne godt være sandsynligt det du siger! tror dessvære du er nød til at formatere! Gør dog ikke dette pga. Dette indlæg! vent på det næste! det kan være den næste har en ski' go idé!😉