Ja det ingen problem, da! :e
Har selv gjort det med MIT club3d. Dog skal du nok liiige læse dette inden du gør noget..:
Jeg købte glad (:)) en VGA silencer for 250,- hos studiedata. FINT, tænkte jeg. Nu bliver jeg ikke irriteret over den sk*dkøler der er på std (:00).
Well nu gik jeg hjem, satte mig til rette ved et bord, løsnede skruerne, og prøvede at pille køleren af..
...
Det kunne jeg ikke...
*:l* tænkte jeg så. Kom selvfølgelig i tanke om, at det herinde var blevet foreslået, at man kunne putte sit kort i fryseren. Så ville limen løsne sig(var blevet foreslået med et r9800).
Fær nok, det blev gjort.. Efter 1 times tid, tog jeg det op, og prøvede endnu en gang at få køleren af.
Den ville bare ikke (:00).
* ?:( * tænkte jeg så, og kom på endnu et forslag fra oc.dk. "Hårtørren" ;)
Hmm efter at jeg havde varmet køleren godt op, (50-60c).
Kunne stadigvæk IKKE få den af. * :o*
Så kom min far. "der er kun EN måde at gøre det på".
Han tog en urtekniv, og begyndte at skære "pastaen" væk. Imens jeg sagde "at det skulle han fan*e ikke gøre" :r
Men det gik meget godt, og jeg fik knallet silenceren på.
Da jeg smækkede det i compen, var der grafikfejl og jeg var (nærmest) gradefærdig. Efter utallige forsøg på at genoplive det (regning med sprit, ny pasta osv.), røg det gamle geforce2mx i compen så jeg kunne bruge den * :x *
Wupti, 2500kroner ud af vinduet. FEDT nok :00.
Så fik jeg købt et nyt. Jeg undgik fryseren og hårtørren, men lod far gå igang med kniven igen (så utroligt meget tillid :P).
Denne gang virkede det dog som det skulle, og støjen var væk.
Altså, skal du kun købe ny køler, hvis du har mod på noget kirugi ;)