Levere den nok power til mit system? Jeg ville gerne clocke lidt mere på GFX-kort og CPU, Men ved ikke om det er PSU der holder mig tilbage?
har har følgende tilsluttet: 1x Harddisk 1x DVD-drev 2x 8cm kabinetblæser (små stik) 1x CPU køler, Zalman 7700CU.
Har læst lidt om at det er 12V linjen der skal være god. Er det den der bliver brugt af hele systemet? NQ4001 skulle levere 15A på 12V linjen er dette nok til mit system?
Har læst lidt rundt på andre sites. Folk er jo helt vilde med at man skal have powerPSU når man benytter G6800 og A64. Nogle siger min. 20Amp. helst over!
citat: "Strømforsyningerne opgives til 15A på +12V, og det er faktisk rigeligt medmindre man anvender Peltier eller Vapo kølesystemer - men alligevel, jeg bad den trække lidt over 18 A på +12V i en times tid for at se hvordan den klarede sig."
En NorthQ 4001 kan sagtens trække det system du nævner. Også overclocket. Det er rigtigt at ens PSU kan være en begrænsende faktor ved nutidens high-end systemer og specielt ved overclocking. Ikke desto mindre er folk gået helt i selvsving, og anbefaler PSU´er som er langt kraftigere end de fleste folk har brug for.