Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2004 12:55:09
Svar/Indlæg:
2126/135
Sådan en gang når sneen smelter og priserne på Nforce4 mobo og sli-kort er faldet lidt, kan man godt få sig selv til blive lidt ængstelig over at man ikke har sådan noget grej. Men løsningen er selvfølgelig enkel.
Køb skidtet. :)
Det varmer i stuen og ens venner kigger misundeligt indenfor i ens kabinet, og spørger om de ikke må blive lidt længere...
Du svarer venligt: "Gå din vej jeg skal spille BF2", og bruger derved al din tid foran denne dejlige maskine... :D
Eller hvad? :l
Om cirka 6 mdr ser markedet jo helt anderledes ud, det ved alle. Men er prisen værd at betale, for en kort periode med den ypperste geiler maskine???
Og hvornår for man mest for pengene? Skal jeg sprænge mit dankort og købe det når det lige er kommet på markedet, eller skal jeg vente til priserne er faldet 15-20%, og et helt nyt revolutionerende system er på vej?? ?:(
Hvis jeg køber nu har jeg maxer galoren på i mindst 8-10mdr. Men så skal jeg også ud og smide hen i nærheden af 12000kr. for de vigtigste dele, mobo, cpu, 2*sli-gfx-ultra. :x Ad. Jeg er på SU for faan! x(
Hvis jeg venter til medio April, kan jeg spare lidt penge sammen (2-300kr) :00 Men så er priserne også faldet lidt. Måske 3000 kr. 8) .
Men vil jeg så stadig have det gamle lort?
Hvad er det mest fornuftige man kan gøre?
Min pengepung siger: "Du kan sagtens klare dig 10½ år endnu med din 1600+ og et 9700pro."
:l
Min krop og arme siger: KØB KØB KØB!!! :e
Desværre er det jo sådan at pengepungen er stærkere end alle vores arme kroppe! :00
Så Jeg ser jo nok tiden an igen...
(Mig så gerne have ny computer) :(
Nå ja, jeg kan jo stadig glæde mig over at mit gfx er bedre end det Geforce4800 der sidder i min mate's 64'er...Og at jeg får den største score i 3dmark03 :e