De er dog bygget på et JEDEC reference design PCB i modsætning til BrainPower PCB'et som er gået hen og blevet meget populært fordi ram-moduler med både TCCD & BrainPower som oftest clocker cirka 10 mhz højere.
Corsair har dog i oktober meddellt at de vil føre deres XMS-XL serie over på BrainPower, men det kan jo tage vildt lang tid før de er på hylderne.
#1 De har altid været med TCCD... men flere har bare været ude for at de ikke clockede så godt i begyndelsen - det skyldes formentligt at Samsung med tiden har forbedret TCCD-chippen
#4 aha.. (skal vist have mere kaffe indenbords - så mine øjne begynder at fatte noget.. ) :)
Ved ikke om du skal regne med noget.. Det er vel altid lidt et game for man ved aldrig hvor længe en vare har ligget på lager et eller andet sted. Jeg synes iøvrigt at det er pæne oc-resultater man ser fra TCCD-baserede moduler i de nyeste tests jeg har læst, og der tænker jeg mest på september, oktober & november. Synes dog ikke der har været en ligefrem stigende tendens i OC.
Jeg er selv af den opfattelse at det bedste man kan købe lige nu er TCCD + BrainPower moduler