Att. Alle: Kørsel til LAN (afg. Aalborg)

Om siden d.  25. november. 2004, skrevet af NoNig
Vist: 724 gange.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2004 21:47:19
Svar/Indlæg:
23132/740
Hey alle...

Nu er sagen jo den, at i morgen er der LAN for os fra OC.dk. Jeg glæder mig satme, men der er sgu gået lidt "koks" i det.

Der er lejet en minibus fra Aalborg. Det koster kr. 2.100,- og vi var (forklaring følger) 7 til at betale. Det gav kr. 300,- til hver. Det er overkommeligt. Men nu er to af dem desværre bakket mere eller mindre ud.

Så jeg ville høre, om der muligvis var en, to eller tre, der ville med. Bussen er forholdsvis stor, og der er plads til nogle spinkle nørder og deres udstyr. Vi kan sagtens tage en eller to mere med, og sikkert også få plads til en tredje.

Kom så. Er der ikke en eller flere her i sidste øjeblik der har lyst til at stige på, og minimere udgiften for os andre, og få en på opleveren til gengæld?! 8) :e

I kan kontakte mig på:
PM
ICQ 250-068-484
Messenger: NoNigDK@hotmail.com
Tlf.: 20 89 52 01

Kontakt mig helst hurtigst muligt, da vi skal finde ud af det i morgen.

Dette er nok sidste chance for at score et par nemme pladser.

Turen går, som sagt, fra Aalborg og ned igennem landet til bumpet mellem Danmark og Sjælland. Så er der et par stykker der har lyst til at hoppe på og være med på den her for overfede tur, skal I bare springe til. Det er ikke for sent før vi står til LAN'et på Fyn.

- NoNig

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 08:17:17
Svar/Indlæg:
4263/107
I skal bare råbe i munden på hinanden... :00

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 08:22:53
Svar/Indlæg:
830/15
Hvis ikke jeg havde andre planer, at der garenteret er CS-lamere der nede og at jeg havde pengene ville det da være et neat tilbud :00 (Kommer også fra Aalborg ca.) - Men i må sq hygge jer dernede, og husk at dem fra sjælland er søde nok....bare pas på at de ikke bider :p

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 08:29:54
Svar/Indlæg:
658/48
Eller os fra fyHn CF ? :e Vi bider hårdest ! :D