3# Hvad snakker du om. 25% Du har hvist aldrig prøvet det kan jeg hører.
6# nej så meget kommer der ikke oven i. og post danmark kræver ikke noget, efter som de ikke skal have fat i pakken. Han sender formendelig med USPS eller nogen af de andre større, også er det også Dém der aflevere pakken, altså ikke Post DK
0# Det bedste er at bruge paypal, og har du visa kan du nemt og hurtigt oprette dig en konto der inde, også overfører pengene til ham.
Du kan også gå i banken og overfører dem til ham, men det koster lidt, også tager det nogle dage før de når frem. Da jeg gjorde det kostede det ca 80kr og det tog 4 dage for dem at nå frem. Det gode ved det var så at jeg til en hver tid kunne trække pengene tilbage i op til 14 dage.
Mine erfaringer er blandet hvad angår told. har fået 2 pakker igennem, og 2 er blevet bustet. Så det er lidt 50/50. Men hvis du kan få ham til at sende det som en gave (gift wrap) så er der lidt større chance for at den kan gå igennem. Få ham også til at nedskreve pakkens værdi. Dog ikke alt fo meget, da en misktænksom tolder til enhver tid kan holde din pakke tilbage hvis han mener der er fusk med i spillet, også beholder han altså lige pakken i en måned, kan det tage. (har hørt om en det skete for emd en Shuttle)
men hvis din pakke skulle blive busted sker der det, at den bliver liggene hos tolden, og du får tilsendt et girokort hvor på der står hvor meget du skal indbetale også når de har registreret din indbetaling så sender de pakken videre, det tager ca 1 uge ekstra, så håb på det bedste. :D