Kvalitets UV-rør

Diverse d.  26. november. 2004, skrevet af Wb-FreeKill
Vist: 111 gange.

Wb-FreeKill

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 13:09:54
Svar/Indlæg:
731/190
Jeg skal ud og købe helt nyt kabinet, geil osv... og jeg søger nogle UV rør/LED til at lyse mine UV vandslanger op.

Anbelfal mig evt andet fedt geil og mod..

Aphix

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 13:18:30
Svar/Indlæg:
1494/10
Normale UV katoder som man kan købe ved en hver hw shop er fine når du ikke skal lyse et helt værelse op. Du skal jo kun lyse op inde i kabi, så du behøver ikke nogen vildt kraftige rør. Jeg har 4stk 30cm UV katoder liggerne + inverter, hvis du vil købe nogen brugt. De fejl ikke noget. Jeg bruger dem bare ikke mere da jeg ikke gider have vinde i mit nye kabi

Wb-FreeKill

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 13:26:50
Svar/Indlæg:
731/190
#1 har du evt et billede af dem? fra producent eller noget...

btw, jeg skal bruge noget Termisk Tape til at sætte nogle revoltec ram kølerer på mit X800, men det der fulgte med er begyndt at falde af, og det er sgu ikke godt ?:( det havde nær brændt mit lydkort af. Jeg vil ikke bruge lim, da jeg har hørt mange dårlige historier med det :l

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 13:44:06
Svar/Indlæg:
2664/97
Lasse. Brug lim. Bare bland det op med kølepasta, så skulle det være til at ha med at gøre når dagen kommer ;)
Tape er jo ikk lige så godt, og det kan også være besværligt at få af ;)

Jeg har 2 blå i mit kabi som du ved, og de lyser pænt nok op, det ser oki ud, så synes egentelig du skulle holde dig til katoderør, de koster heller ingen ting jo..

Men synes dog heller ikk det UV rør jeg har er specielt godt, det kan ikke afsløre ting på mit lagn :00 :p :e

(Sig lige til når du køber, kan være jeg skal have et rødt rør med ;))

Wb-FreeKill

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 13:48:46
Svar/Indlæg:
731/190
Jeg VIL bare ikke ødelægge mit X800 på det skide lim x( kan du garantere at jeg kan få dem af igen (uden at rive RAM'en af :00 ) ved at blande det lidt?

Jeg skal til at lave en stor bestilling fra studiedada.. her om et par dage

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 14:05:34
Svar/Indlæg:
2664/97
4# ehh vil selvfølgelig ikk love, men det er jo en mulighed. Når der ikke er så stor en koncentration af lim, så er det jo nemmere. Ellers øv dig på noget andet hardware eks. Prøv med 50/50 først, eller ngoet..

Ellers så kan du give profilen en klat alm. kølepasta, også kun lidt lim i hjørnerne. Så burde det da være til at få af igen..

(Ellers køb en lille alf der kan holde den fast for dig :p)