Hejsa.
Et kanont LAN, det skal i have gutter. Både det berymte Crew fra OC, men også gutterne fra Superheros som har sørget for de velkendte lokaliteter.... :p
Fik desuden lige leget lidt med mit 1. generations A64 system. Jeg har fået skiftet HD til en SATA Maxtor Diamondmax 10 med 16 mb cache, på 250 Gb, så nu var jeg jo bange for at jeg ikke kunne komme højere end de små 220 fsb, da jeg ikke bruger AGP/PCI lock....... Men, ud over alle forventninger kunne systemet klare 230 fsb, uden de store kvaler. Dette er testet ved 7 timers Gorkj OC tools og prime uden nogen fejl........ Samtlige HD test programmer, 3dmark, mm. køre den også uden prob.......!
Hvis der er nogen til dette LAN, som sidder inde med et socket 754 system, med AGP/PCI lock, som kunne tænkte sig at teste min cpu, må de meget gerne sige til, da det kunne være interessant hvor meget mere Juice man kunne præsse ud af denne lille Winchester chip!!!!!!! :e
Ser allerede frem til OC LAN v.2 når det engang bliver, det kan kun blive godt :e