Hey OCere... Jeg har store problemer... Jeg er til LAN, og pludselig efter at jeg har rykket min comp 2m, er mit gfx gået i stykker.. :(.. Der viser MANGE prikker-streger-plamager af farver/sort/hvid.. Jeg er 100% på at det er gfx, har selvfølgelig testet det i en anden maskine.. Resultatet var det samme.. Jeg skal derfor have sendt kortet til RMA... MEN.. På kortet er der fastlimet 8 stk. ramprofiler.. De er limet med denne lim:http://www.arcticsilver.com/ar... ... Nu spekulerer jeg så på, hvordan jeg får profilerne af.. Vil en 6 timer i fryseren ikke være fint? Eller har gfx ikke godt af det? Det skal jo til RMA, så det må IKKE kunne ses på GFX...
@9: Hejsa Nå nu du har fået de profiler af & fået sat den originale blæser på med køle pasta og bla bla, så prøv at smække kortet i din comp for at se om det virker. :) Ya never know. Lidt OT: Jeg syntes dælme der er mange der oplever fejl på de kort. Man tør jo ikke købe noget hehe.
#15 + #16 - Hvis i læser mit indlæg ordentlig, kan i finde ud af, at kortet HAR været OCet, men det var ikke OCet på det tidspunkt, da det brændte af ;)