-> #4
I know :00
-> Alle
Var også pænt søvnig. Skulle ordne data til LAN og kom først i seng klokken 5:00, var oppe igen klokken 7:50 om fredagen, tågede rundt indtil jeg mødte på (8:00) på uni. Så skulle min gruppe være opponentgruppe 8:15, havde ikke rigtig hoved til det.
Derefter skulle der lige aftale logistik med OmegaSteffy og Woodgnome.
Planen var, at vi skulle køre klokken 15:00. Kom først af sted ca. en time senere.
Kørte i lortet regn- og blæsevejr. Kom for sent (kan man det?!) til LAN. Var oppe indtil klokken 6:00. Var PÆNT søvnig.
Faldt elephant i søvn på det ellers så dejlige gulv. Indsvøbt i et tæppe min søde mormor har kreeret. Vågnede tre timer senere. Rejste mig op, trykkede "afslut/finish" på en eller anden installation. Kiggede mig omkring, lagde mig ned igen og vågnede for real to timer senere.
Var vågen fra klokken 11:00 til klokken whatever jeg faldt i søvn herhjemme efter at have kørt fra LAN omkring 6:30 om morgenen.
Jeg havde dælme små øjne på vej hjem. Kun lidt spaß afholdt mig fra at falde i søvn ved rattet (skal jeg jo sige :00). Så jeg var sgu smadret i går... :D :00