Ja hvis du spørger mig, så fik den ringeste service sidst jeg handlede der. det endte med at jeg sendte hele lortet retur, på nær det jeg havde taget i brug.
Det startede med at jeg ville bytte et abit as8-v til et as8 bundkort. 12 dage efter de havde modtaget det med posten havde jeg stadig ikke fået det andet kort.
Først havde de modtaget det, lidt senere var de i tvivl om de havde fået det, senere kunne de ikke finde det, til sidst måtte jeg sende kopier af post seddlerne og fakturaer. så ku de lige pludselig godt finde det, men det var det kørt så langt ud at de kunne rende mig i r....
jeg har sendt omkring 15 mails til dem, hvor jeg rykker efter det kort, og hver gang lover de sender det med det samme..
Første bestilling gik ok, men da jeg benyttede mig af fortrydelsesretten, og sku ha noget andet for mine penge, ja så gik det ikke så stærkt. men der havde de jo os fået pengene for det hele, så hvorfor skynde sig? :l
Skal jeg være ærlig, tror jeg ikke at deres højre hånd, ved hvad den venstre laver. jeg ku skrive meget mere endnu :e men det er jo ik min tråd, og jeg har vidst fået nok galle ud nu 😉 "sorry"