Superbruger
Tilføjet:
28-11-2004 20:37:28
Svar/Indlæg:
37/10
Hej!
jeg ville lige høre om der var nogen af jer derude der måske kunne hjælp mig her jeg har enten et ødelagt motherbord eller cpu men jeg kan ikke lige finde ud af det selv håber i kan hjælpe mig
Jeg købte for et stykke tid siden et MSI K8N Neo2 Platinum fra MidtData men af en eller anden grund var der ingen pci porte der virkede på det så jeg sendte det ind til rma igen da jeg så fik det igen her for et stykke tid siden virkede det så uheldigvis stadigvæk ikke der kom ikke noget billed på skærmen når jeg tændte for den :( jeg prøvede nogle forskellige ting så som at skifte PSU, Grafikkort og ram jeg prøvede også at resette biosen ved at pille det lille batteri ud af moboet og bytte rundt på de der pins der resetter biosen som der står i manualen jeg prøvede også at pille cpuen ud af moboet og starte den men stadig inted billed jeg ved så ikke om det kan være min cpu der måske er gået i stykker for inden jeg sendte moboet til rma første gang var computeren gået ned og jeg kunne ikke starte den igen plus der lugtede lidt mærkligt :l jeg prøvede så at ringe til midtdata og de forslog jeg prøvede de samme ting jeg lige havde gjort hvorefter de siger at jeg må sende det ind til dem med cpu men hvis en af tingene virker skal jeg betale 200kr pr påbegyndte time hvilket jeg ikke har lyst til
På Forhånd tak for hjælpen