TAK for et hyggeligt LAN med OC`ere!

Overclocking d.  28. november. 2004, skrevet af Sneglehunden
Vist: 935 gange.

Sneglehunden
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 20:56:52
Svar/Indlæg:
2502/221
Ville bare lige sige tak for et fedt og hyggeligt OC LAN!

Og en STOR hånd til dem der fik det til at blive noed!

Håber det bliver til noget en anden gang, og håber alle de pap hjerner der ikke fatter at afmelde sig føler sig MEGET MEGET SMÅ!!!!

Cral
 
Superbruger
Tilføjet:
28-11-2004 21:03:17
Svar/Indlæg:
6/0
Der er billeder på www.cral.dk/pack/OC-LAN.rar

MVH Martin



Archos
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 21:13:48
Svar/Indlæg:
846/74
hvor mange var der?



Micker
 
Superbruger
Tilføjet:
28-11-2004 21:16:29
Svar/Indlæg:
1012/98
#0 lyder til at der ikke var ret mange..?

#1 håber det er en god linje :)



Oxize
 
Superbruger
Tilføjet:
28-11-2004 21:20:32
Svar/Indlæg:
1328/55
evt. kunne den reklame med "tilmeld dig NU!!!" pilles ned igen :)

en skam man ikke kunne komme med, men håber da på der bliver holdt flere...



K1lroy
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 21:25:30
Svar/Indlæg:
767/119
Det var rigtig fedt - også selv om jeg kun var der 6 timer, stemningen var go'! Nåede ikke at spille et eneste spil, der var så mange at snakke med / om - et fantastisk LAN! Næste gang må jeg afsætte tid til at være der hele tiden..

For der kommer forhåbentligt et mere!?



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 21:29:45
Svar/Indlæg:
6624/113
Jeg var der fra start til slut, og det er KLART noget jeg er med på næste gang!

Der er jo altid småfejl ved første udgave, men der er MEGET ros herfra til arrangørerne, og ikke mindst os allesammen som deltagere! Det her er noget vi kan bygge videre på - set i lyset af interessen om, og afviklingen af hele arrangementet. :D



Enolc
 
Superbruger
Tilføjet:
28-11-2004 21:43:17
Svar/Indlæg:
101/10
hm.. det lyder som om man burde have været der... når I holder det næste gang, kan I så ikke prøve at holde det i en ferie / udenfor et semester, så vi travle mennesker også kan være med? :)



Cral
 
Superbruger
Tilføjet:
28-11-2004 21:49:18
Svar/Indlæg:
6/0
--> #2: Der har været 58 fra OC + crew =)



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 21:51:04
Svar/Indlæg:
3346/81
Jeg må stemme i - ikke mindst med #5 - og sige at, selvom jeg ikke var der så længe, så er der sandelig ros til arrangørerne - CC, Stamps, B@ng, Jokerman samt Superheroes.

Oplagt at sætte et i søen til næste år!

Fedt at der blev kastet bærbar - men synd at der ikke var nogen der var friske på noget laksekast!

Glæder mig at i havde en fed week-end selvom vejret forsinkede starten lidt.

Tomgun



Anonym2021815192642
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 21:51:09
Svar/Indlæg:
2418/151
JA det var rigtig hyggelidt.... :e



McAnus
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 22:01:36
Svar/Indlæg:
807/31
:e total iorden LAN 8)



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 22:21:31
Svar/Indlæg:
4263/107
#0

Deres navne er noteret ned... :x

#1

Henter det nu ! :p

#2

"Alle" dem der var der har fået opdateret deres navn under OC-LAN siden, så de nu er grønne. (der var 2 der ikke kom selvom de havde betalt)

Derudover kan jeg fornemme at der har været en del der lige har stukket hovedet indenfor, og lige mærket stemningen :i

#4

Må vi så lige have lov til at komme hjem igen, TAK :! r

#5

Hvorfor ik' ? Der er jo tilsyneladende stemning til at holde mindst 1 mere (og gerne hurtigt ? :p) :e

#6(+9)

Tak tak.. Men som i selv siger er der MANGE ting vi kan rette til en anden gang. Gudskelov for det, for så bliver det jo bare endnu bedre næste gang 8)

#7

Det skal i hvert fald ligge tidligere på året ;)

#9

Ja, ærgeligt med det her laks... Gjorde ellers et forsøg, men Kvivkly kunne højest stille klar med nogle laks(ebøffer) :(

#10

Det var så sandelig også meningen :p

#Alle

Fedt at møde jer ! :o

Om en jeg kun nåede at snakke ordenligt med ca. 1/4 af alle dem der deltog, så fandt man da løbende ud af hvem der sad ca. hvor, og fik da sat et ansigt på hvem der nu end måte gemme sig bag skæmen :i 8)



Anti-Pjerrot
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 22:25:26
Svar/Indlæg:
2126/135
jeg er frisk på at komme engang i januar!!!
jo før jo bedre... :e

totalt neder jeg ikke havde tid...
med så har jeg så lavet mad til 15 to dage i træk...
+ julefrokost og gamle eleversfest samme dag. ;)



Sheik3n^
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 22:31:18
Svar/Indlæg:
359/63
Damn hvor lyder det ellers fedt! skal helt sikkert med næste gang! :)



TwinX!
 
Superbruger
Tilføjet:
28-11-2004 22:34:55
Svar/Indlæg:
909/40
gad sq også godt have været med... læg det i vinterferien :e... Der har jeg fået kørekort.... også bli'r det sq lidt nememre at komme :e



Find.HTX
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 22:36:31
Svar/Indlæg:
835/72
Jeg kan kun stemme i! det var virkelig fedt.
Men det var lidt svært at finde, kan godt være det ville hjælpe hvis jeg skrev den rigtige add. ind i krak. :r :00

men virkelig fedt. skal gerne give en hånd med igen næste gang.





Black
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 22:48:38
Svar/Indlæg:
2749/122
Fedt lan må man sku sige ... nu regner jeg så bare med at vi ses igen alle sammen + mange mange flere jo før jo bedre igen og meget gerne i samme gode lokaler.... På nær alle dem som var så tåbelige at skrive sig på og så lade være med at komme, har det sku været et kanont godt lan sytes jeg.

Så tusind tak crew/CC/Stamps/Jokerman og de meget fornuftige superheroes som var til stor hjælp med et rigtigt godt opsat netværk, som var nemt at komme på + kørte meget stabilt ved hele lan´et og ud over alt dette så havde deres gode bod, faktisk relative billige priser syntes jeg... så alt i alt rigtigt godt gået af dem også... jeg har i vært fald ikke fortrut at jeg betalte i dyre domme for at komme med-(jeg fortryder det nok kun hvis jeg ikke får RMA´et mit 6800GT til et nyt det burde dog ikke være et problem)-(og så snakker vi ikke mere om det :p ) :r





Find.HTX
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 23:05:22
Svar/Indlæg:
835/72
#17 jeg er helt enig med dig i at de gjorde et godt stykke arbejde både crew og superheros

ja jeg tror også vi lade dit lille kort ligge. ;)



-eXo-
 
Superbruger
Tilføjet:
28-11-2004 23:15:31
Svar/Indlæg:
172/48
Det lyder rigtig nice det lan bare ærveligt jeg ikke kunne kommen. Men hvis det afholdes igen så er jeg med, håber det er odense igen. meget sjovt at se det var lokalerne som jeg er til lan i engang om måneden.

www.superheros.dk

der lanet blev afholdet normalt er det så suerheros der older lan der engang om måneden super hyggeligt..



Gimno
 
Overclocker
Tilføjet:
28-11-2004 23:24:10
Svar/Indlæg:
18/7
#alle Tak for et Skide fedt lan syndet der var fedt at folk var friske på at spille næster alt... :00
men en ting fandt jeg ud af Doom 2 er meget beder en doom 3 :D
men det beste spil jeg fik spille er nok Atomic Bomberman :e

Gimno



Stratos
 
Elitebruger
Tilføjet:
28-11-2004 23:50:01
Svar/Indlæg:
189/18
Ja tak for et fedt LAN, sjovt at få sat ansigter på dem som skriver herinde fra!



fiend
 
Superbruger
Tilføjet:
29-11-2004 07:37:22
Svar/Indlæg:
120/26
Ja tak, ville sgu gerne have været der, men enig i #7 om, at det gerne må ligge i en lidt mere belejlig ( = ferie! ) tid af året, så dem der har forhindrende forhold som skole/job, afstandsproblemer/transportproblemer kunne være med :D

Hvis det ikke havde været for afstanden der skulle nåes i tidsrummet var jeg kommet med.

(Men nu var der planer om et gensyn med de gamle kammerater fra min gymklasse.)

Blame it on the distance :/



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 07:53:21
Svar/Indlæg:
23132/740
-> Alle

Jeg kan kun tilslutte mig udsagnene længere oppe. Det var skidefedt. Og som der også bliver sagt, der skal altid være lidt komplikationer første gang, men da det var mit første (rigtige) LAN, så har jeg været rigtig imponeret.

Det var skidehyggeligt fra ende til anden. Jeg har kun ét klagepunkter.

Vejret, det synes jeg nu godt at arrangørene kunne have fået styr på. Det er lidt uretfærdigt at man skal køre hele den lange vej fra Aalborg i silende rejn og blæsevejr. Så det får I lige styr på til en anden gang?! ;)

- Højt solskin og en let nordlig brise ville være passende...

Men det var virkelig hyggeligt. Man får sat ansigter på folk, og så er det lidt anderledes.

Virkelig nice 8)

Jeg er med næste år. Dog skal logistikken (for mit vedkommende) lige være 100% på plads :r



Bonghjerne
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 08:14:38
Svar/Indlæg:
658/48
Ja... MANGE tak til alle folk (:

Jeg er 100% på at jeg er frisk næste gang (:

Dog regner jeg med at have egen PC med selvom Mini_Me var intet minder eend lækker at arbejde med (:

Sajmon kan sku sit kram mht. Køling (:

Men nu vil jeg sove en time igen og så drømme tilabage q:



Frede24
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 08:34:59
Svar/Indlæg:
2192/67
Jeg vil også sige tak for en rigtig fedt lan. Dog var der nogen som kom for at skrue computer hvilket også kan være temlig hyggeligt. Men bare ikke når det foregår i 4-5 timer før man kommer igang. For i det tidsrum (hvilket var kl. 22-02/3) var lyset tændt... Folk kan godt komme med en ikke samlet computer. Men så må det godt gå en smule hurtigere at samle. For det er IMO meget federe at have slukket lyset.

Jeg syns også at det var nogle fede lokaler, og superheros gjorde det helt sikkert skide godt. Der var slet ikke nogen problemer med det. Desuden så virkede det temlig godt med fx auktionen. Dog var der lettere ravage af nogle af tingene.
Men alt i alt fedt lan, med gode konkurrencer.

Jeg vil godt tage med hvis det er på fyns land igen. Men så tror jeg at jeg skal se om jeg kan fixe en lidt størrere auto, selvom det lige gik.



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 08:42:06
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #25

Enig. Jeg er et eller andet sted også med på at det skal være på Fyn.

Men, det ville være uretfærdigt for "alle". Jeg er med på den værste... bare jeg er sikker på hvem der skal med.

- Og tak for sidst, og lån for grafikkort. Det kørte ikke optimalt (skoddet score i 3Dmark, så må det jo være noget lort?! :00) ;) :p



Frede24
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 09:19:33
Svar/Indlæg:
2192/67
Jeps fyn er et fint bump mellem sjælland og jylland.
Ja det tror jeg også. 6800 er jo ikke så optimalt i 3dmark 2001. Umiddelbart vil jeg godt på tage mig at få den score med et GF2 i min maskine.




NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 09:26:19
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #27

Jeg har et du gerne må låne :00

Det er en rigtig sejlivet satan. Det har du jo selv set :e

-> Alle

"6800 er jo ikke så optimalt i 3dmark 2001" har ikke noget at gøre med "Geforce 6800", men er simpelthen den score (ca. 6.7xx) som Frede24's kort fik i min computer. Der må have været et eller andet driverproblem.

Men jeg fik da proppet lidt at hvert i i løbet det LAN:
Geforce2 GTS Pro (mit eget)
9800SE (Woodgnomes)
FX 5900XT (Stamps')
6800GT (Black Angel 2's)
X800XT PE (Frede24's)

Så I skal ikke komme og sige, at der ikke sidder kval. i min computer :e :p :00

Men der var et par stykker der var lidt uheldige m. deres hardware/computere.

Frede24 og Rune/Black Angels sloge 2 i en del tid med deres maskiner. Det er kedeligt at skulle bruge tid til den slags, når man er til LAN. Men sådan kan det jo gå.

Jeg kan så oplyse jer andre om, at I oplevede min computer i prime time (get it?! ;) "prime"), så der var (heldigvis) ikke de store problemer 8)

Jeg er bare ked af, at jeg ikke rigtig fik lov til at vise tænder i BF:V, men lortet gad ikke at spille 110% på min computer. Men jeg viste lidt i BF1942 ;) :e



BOOOMER
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 09:27:09
Svar/Indlæg:
170/29
synes at det skal holdes i Fredericia næste gang... Jeg var ikke med denne gang da jeg var til julefrokost.. men jeg er med næste gang..

Mvh. BOOOMER



Aphix
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 09:33:41
Svar/Indlæg:
1494/10
Ja mega fedt lan, ikke nogen af de normale problemer der er til lan. Det skal vi jo nok takke Superheroes for.

Damn jeg var sq træt igår da jeg kom hjem. Var hjemme omkring kl 8.15 og lagde mig til at sove med det samme. Stod så op kl 18, for at spise og så ellers bare i seng bagefter.

Jeg må hjem og se om jeg kan få fixet de virus jeg fik mig til lan'et. Ellers må jeg formatere en gang mere (har nok formateret min A64 maskin 5 gange på de 17 dage jeg har haft den - hehe).



#31
Tz
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 09:53:52
Svar/Indlæg:
588/68
Kanont fedt LAN, det var fedt lig at få sat hoveder p en del af dem man møder herinde.....

Endnu en gang skal det berymte OC crew have massere af ros, og det skal SH self også. Jeg oplevede ingen prob med netværket, det spillede bare........

Glæder mig allerede til det næste......... hvis det bliver på fyn igen, melder jeg mig frivilligt til at hjælpe til, hvis jeg kan få arrangere transport...... :p

Mvh Tz



Jokerman
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 11:43:20
Svar/Indlæg:
141/80
Også en stor tak for et hyggeligt lan her fra 🙂 Vi fra SH er altid glade for at få ros. Hvilket vi desværre ikke får så meget af fra vores almindelige medlemmer :/
Og tak til alle som blev og hjalp med at rydde op 🙂
Hvilket gjorde jeg kunne komme hjem i ordentlig tid alligevel, dejligt



#33
AH
 
Overclocker
Tilføjet:
29-11-2004 13:07:29
Svar/Indlæg:
76/16
Lader vist til man skal tage med næste gang, lyder topnice.



Aphix
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 13:09:42
Svar/Indlæg:
1494/10
Hehe ja, nu har alle jo efterhånden sagt de kommer næste gang, så må vi se hvor mange der holder det ;)

Der var jo også mange! der sagde de helt sikkert ville og kunne komme med til det her lan, før det blev fastlagt hvor og hvornår der skulle være.



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 13:50:11
Svar/Indlæg:
4338/142
Har lige fået sovet 16 timer i træk :p trængte lidt til det efter kun 6 timers søvn siden fredag morgen :x

Alle <--- tak for en hyggelig weekend ;)

Der vil altid være ting der kan gøres bedre, men alt i alt synes jeg sq det forløb ganske glimrende :)

Vil gerne takke følgende personer:

B@ng & Stamps self.

Jokerman og Superheroes for lokaler, support og god stemning.

Frede 24 og Lille Indi. for en hyggelig tur gennem DK :D

AlienCow for at stå for server til UT2004 konkurrence ;)

Big_BEN for Projektor og tilbehør ;)

Alle andre for den gode stemning :)

Skal endnu engang undskylde at LAN'ets flotteste pc ikke blev kåret, med 2 timers søvn + en sovende og en Battlefield-spillende medvært - havde jeg sq svært ved at overskue projektet selv :r

Kio Liex og Bonghjerne <--- Sorry at I var så uheldige m.h.t. kaffen, I kom sq hvergang kanden var tom :00 :r

Men alt I alt - hamrende hyggelig weekend :)

MVH C.C.



#36
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 14:24:49
Svar/Indlæg:
3640/1231
OC-LAN 2004 gik efter min mening ganske forrygende.

Så godt, at der ingen tvivl er om at det skal holdes igen (altså ikke 2004) :00

Forhåbentlig er der nu grundlag for at stable en tradition på benene.

Der var naturligvis fejl og mangler, og alle bliver selvfølgelig taget til efterretning med næste LAN.

Der skal falde en KÆMPE tak til Stamps og ChrisCornell for at have taget initiativet til dette LAN. Det er og bliver de to som skal huskes for at have grundlagt det forhåbentligt fremtidige årlige OC-LAN!.

De skal også have tak for de syge ideer, de laaaangee msn samtaler, som man nok kunne have kortet 70% af, hvis man havde holdt sig til topic.

Jokerman og Superheros skal have stor tak for at stille lokaler til rådighed. Et hammer godt netværk som kørte fra start til slut, uden nogen som helst problemer.
En kantine som var langt over vores forventninger til den.

Angående den geografiske placering af fremtidige LAN, vil jeg da helt klart stemme for at det bliver holdt samme sted.
Hvorfor ændre på noget som kørte så godt ?:(

En stor tak til alle som gjorde at vi kan være stolte af den gode stemning, og ikke mindst den gode opførsel.

At der var nogen som valgte at skide på afmeldingen... well, de er nu noteret, og det er vel bare sådan at de slet ikke bliver inviteret næste gang 8)

En sidste tak til vores kaffe-dame ChrisCornell.
Uden den kaffe var jeg gået kold, det var sq fedt du gad :e

OC-LAN 2004 > "En fed weekend er slut, men en ny tradition er startet"

Vi ses igen til OC-LAN 2005 8)



Frede24
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 14:40:57
Svar/Indlæg:
2192/67
35#+36# ILM som NoNig sagde til Woodgnome/Dante nok ca. hvert tiende sekund når vi spillede Quake 2 bare for at irritere ham. Det virkede desværre ikke, vi klaps alligevel.... :00



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 14:50:35
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #36

Det er også nemmest. Nu kan vi jo finde derhen. Men det er ikke så meget dét. Der er jo folk fra Sjælland som skal betale Broen, have vaccine og pas med (hø hø :00). Der er langt for os som kommer fra Danmark, og sidst men ikke mindst. Fynboerne har en meget bekvem fordel.

Personligt har jeg ikke noget imod det, blot folk er med på at spytte i kassen, så man ikke lejer et vrag og selv står med tab. Sjællændere har det også lidt "klemt" på dét område. Så jeg kan da godt forestille mig at nogle ville være imod det.

-> #37

Jeg tror at du mangler søvn, for du tåger da for groft! :e



#39
B@NG
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 14:58:44
Svar/Indlæg:
3640/1231
Det vil aldrig kunne holdes et sted hvor alle har nem og billig tilgang til det.

Fyn er det mest centrale, og jeg er stærk modstander af 2 LAN, så det passer bedre geografisk, da stemningen så går af det.

Og hey, der var godt 60 der mødte op denne gang, sååååh helt ringe er det da heller ik ;)



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 15:03:36
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #39

So be it. Nu ved jeg hvor det er! :e

He he. Men én ting er jeg næsten nødt til at insistere på.

Når vi (forhåbentlig) ankommer til tiden næste år/gang, så vil det jo også sige, at vi bliver det stykke tid længere. Dvs. fredag til søndag, rundt regnet 48 timer. Et bad ville være nice... :00

Men damn det var fedt. Nogle af jer kendte jeg/har jeg mødt IRL, men det var spaß at blive lidt overrasket alligevel. Der var nogle som ikke så helt ud som jeg havde regnet med. Ikke fordi at det er noget negativt, men hver gang jeg tænker på det/dem får jeg et lille smil på læben... :D 8)

PS.: Rettelse til mig selv - Tag Barebone eller kune Barebar (sig det på engelsk :e) med... for 44kg er sgu for meget at slæbe på. Skærmen vejer heldigvis ikke så meget. Så til næste LAN skulle setup'et gerne være at finde i en mindre form :i :e



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 15:04:41
Svar/Indlæg:
6624/113
Hvis <b>sjællændere</b> er klemt med transport, så er det sq fordi de selv beder om det. Selv med frafald og nedgradering fra 2 x 5 til 1 x 5 + 1 x 3 pladser, kostede det kun 250 per mand med brændstof og det hele. Og det vil sagtens kunne lade sig gøre næste gang også + jeg sagtens kunne finde flere biler / pladser til samme eller billigere pris. 250 er max prisen for transport tur / retur - og hvis det er for meget, så er man bare ikke vild nok efter at komme til LAN.... ;)

FYn er ikke noget problem for mig, ihvertfald. Som sagt var der masser af plads til PC'er udover dem vi havde med - så man behøver kun tilføje en bil mere til kortegen, så er 5 mand sikret transport yderligere. Uanset hvad, så er jeg personligt mand for at løse de småproblemer når det kommer dertil. Alt det kræver af folk der mangler transport, er at følge med i diverse tråde her på sitet, tænke kreativt - og ikke være bange for at spørge. :00



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 15:08:09
Svar/Indlæg:
4338/142
NoNig <--- Det var sq noget lort med jeres "vrag" :l håber ikke i sidder med en alt for stor gæld :( men ligesom B@ng vil jeg sige at fyn nok er mest hensigtsmæssigt.

Indi, Frede24 og jeg slap ca. 250,- hver i alt for turen og det er inkl. broen - så folk kan jo bare hive 10% af deres hardware udgifter pågældende måned, så er den klaret :)

Jeg tvivler på at vi kan være 120 mennesker i lokalet, men 80-100 stykker burde nok kunne gå. :x



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 15:08:46
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #41

Næmli' ja. Og <b>det</b> vil jeg huske fra nu af, og i al tid fremover... ;)

-> #42

Ja det blev en betragtelig større udgift end først antaget :l :(



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 15:13:57
Svar/Indlæg:
4338/142
Bortset fra at både B@ng og Frede24 gjorde umådelig dårlig reklame for dem :00 overvejer jeg kraftigt at have en barebone klar til næste LAN - det gør transporten noget nemmere :D



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 15:16:57
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #44

*LoL* :e

Arj. Det er sgu ærgeligt når lortet ikke gider at starte op, men helt ærlig. Hvad kan man forvente af en AMD?! :00

(Sorry, kunne ikke dy mig. Nu har jeg hørt på det crap hele weekenden, så jeg må også gerne lidt :p)



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 15:21:11
Svar/Indlæg:
4338/142
#45

Det man kan forvente af AMD er, at hvis lortet brænder sammen og man skal købe nyt, så skal man ikke til at tage lån i huset for at få råd :p ;) :D :e



Frede24
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 15:25:01
Svar/Indlæg:
2192/67
Hehe nu ikke flabet NoNig, meget sjovt at se oppe i hjørnet.
NoNig was railed by NoNig....hehe

Hehe har heldigvis smidt en anden com sammen og læser en mile lang tråd på sudhian forums for at se om der står noget. Har brugt over en time på at skrive et velformuleret thread derinde, men der er ikke rigtigt nogen der svarer. Men så er det godt man har kvitto, så er det betydelig nemmere.

Men ja det er smart når det virker, tester lige CPU her lidt senere tror jeg...



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 15:36:19
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #46

Så er det jo godt at Intel aldrig brænder af, vel?! :00

;) :p :e

-> #47

Det var rimelig frustrerende at se på. Specielt når jeg sidder og ser demoen, damn det er træls. Men fuck det. Jeg er "NoNig" og meget bedre end ham fjolset "NoNig"...

Øhh :l

I ved hvad jeg mener! :e :p



Frede24
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 16:18:18
Svar/Indlæg:
2192/67
46# Det ved jeg nu ikke rigtigt, syns da godt nok ikke at en cpu er noget man lige smider omkring sig med. Selvom det ser sådan ud.... :e



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 16:23:50
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #49

I hvert fald ikke når den sidder i min computer :00

:e :p



Big_BEN
 
Superbruger
Tilføjet:
29-11-2004 16:23:59
Svar/Indlæg:
416/49
Det var fandme godt, og selvom jeg ikke fik "spillet" så meget så var det sgu meget underholdende alligevel.

Bl.a. var der 2-3 stykker hende for at hjælpe mig med at oc min amd64 og det er jeg sgu glad for nu 8)

En anden gang vil jeg nok sige at der må gøres noget ved konkurrencerne...... For selvom jeg ikke var med til nogen af dem var det lidt trist at se så få gå til den. Næste gang skal vi have nogen konkurrencer som folk gidder deltage i....





NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 16:26:33
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #51

Enig. Om end ikke så for at lade sig ydnyge på højt plan, så for lige at have det sjovt.

Har jeg forresten sagt, at jeg er meget glad for at finalerne kom på storskærm? :00

- takker ;)



Big_BEN
 
Superbruger
Tilføjet:
29-11-2004 16:59:49
Svar/Indlæg:
416/49
Det med storskærm det må jeg "forske" lidt i her hjemme, så at det til næste gang vil foregå lidt smartere...... Det var ikke så fedt alligevel da Zulu Bingo bare kørte i loop må jeg indrømme...
Og de 4 minutters storskærmsfinale det blev til var ikke nok imo.
Næste gang gamer jeg bare selv på den :i så vises der NFSU2 og BFV på højt plan :e



Kio_Liex
 
Superbruger
Tilføjet:
29-11-2004 17:23:29
Svar/Indlæg:
260/54
Det var et fedt LAN... Det var et kanon netværk, dejligt at der var Giga bit...

Jeg glæder mig til det næste...

Jeg synes nu stadig godt at "LAN'ets flotteste pc", skulle være kåret... :e



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 17:33:41
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #54

Jeg tror at jeg havde taget kategorien "heavy metal" samt "flotteste" :00 :e

Men det ville nok være blevet tæt løb mellem dig og Woodgnome/|Dante/Søren 8) :i ;)



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 17:33:45
Svar/Indlæg:
4263/107
#54

Der var ikke Gbit netværk, det var 10/100 :e



Black
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 17:58:40
Svar/Indlæg:
2749/122
#NN og #Frede jeg sytes da ellers at BFV kørte godt med et GF2 kort ... (Host) (Host) eller la os sige det kørte i vært fald... :p

#Sajmon Tusind tak for lån af kortet hvis ikke du havde haft det med så havde jeg nok ikke kunnet game overhovedet... (selv om jeg samlet set vel brugte omkring 10 timer på at skille com ad og samle igen for at få den op og køre) (skod GFX)Host host (Nå nej DYRT skod GFX) :e

Det er i sådanne sitoationer af man er træt af at man ikke bare blev ved ATI for havde jeg gjort det så var det aldri sket at mit Gfx gik sig en tur når det kørte defalt/uden mods og med standart køler.

Men alt i alt et ganske godt lan alligevel.. og frede undskyld det med lyset :r




NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 18:09:34
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #57

Og jeg er sgu glad for at jeg ikke sad nærmere dig end jeg gjorde. Det var nok at høre på dit *host* "whineri" *host* i bussen derned... arj jeg skal nok stoppe.

Men jeg har kun én ting at sige til dig: "Learn" :e :00

;) :p



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 18:13:47
Svar/Indlæg:
6624/113
Selv tak - og spørg endelig igen en anden gang. :D

Har altid 2 gfx i min server..... ;)



The
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 18:15:17
Svar/Indlæg:
2651/179
-->#57

Hvad gjorde du med lyset ? :) Fortæl fortæl :) ( Ja det er ikke sådan når man ikke selv var med :x )



vanovich
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 18:49:04
Svar/Indlæg:
3972/242
jeg siger også mang tak,det var altiders,første kom til migselv nu :e det var rart og set ansigter på jer.good job til crew.og tak indu engang til top gun for at kører mig deroppe.



Find.HTX
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 18:49:17
Svar/Indlæg:
835/72
#60 står der noget om tidlige der er nogle som syntes det var tændt for meget.



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 18:52:22
Svar/Indlæg:
6624/113
Hans maskine var ude og skide sammen med et par andres - som følge heraf var lyset tændt. :D



Palmen
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:02:53
Svar/Indlæg:
1302/23
Alle:

Tak for en kanont hyggeligt lan :) Håber klart at det bliver en tradition her på oc.dk
Og må sgu tage hatten af for nogle af de hardcore, som søndag morgen klokken 7 stadig sidder ved puterne uden at have sovet, og spiller bomberman :e

Der skal også være stor ros til CC, B@ng og Stamps for arrangere det. Samt Superheroes for at have stillet netværk og faciliteter op. Det kørte bare perfekt, ingen problemer der :)

Og så skal jeg da også sige mange tak til Black Angel 2, for lån af raid driver diskette. Uden ham havde jeg nok ikke kommet til at game overhovedt til lan'et (halv delen af tiden gik med at få puteren op og køre igen). :D

- Lasse



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:04:19
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #64

Hva' så med os der ikke spillede "Bomberman" med stadig sad ved computerne?! :00 :r



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:13:16
Svar/Indlæg:
4263/107
#65

Vi var bare blæste i roen... :00

Og så gamede vi bare Unreal G.O.T.Y. i stedet :e

(første udgave af Unreal :p)



Jokerman
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:14:41
Svar/Indlæg:
141/80
på nogen af bordene var der gigabit, og vi håber at have fået endnu mere ren giga til næste gang 🙂





Palmen
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:21:06
Svar/Indlæg:
1302/23
NoNig/#65:

Havde ikke rigtig styr på hvem der stadig var vågen på det tidspunkt. Var selv ved at knalde hovedet i skærmen flere gange, men så blev jeg enig med mig selv om at jeg hellere måtte tage et par timers søvn :)

Stamps/#66:

Hvorfor er det kun tosse spil man er i stand til at spille på de tidspunkter? :e

Jokerman/#67:

Tror det er noget vi alle vil være glad for - i sær Sp0n :e
Men ellers kan man sagtens overleve med 100Mbit.

- Lasse



vanovich
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:34:39
Svar/Indlæg:
3972/242
glemt lige at sige,der var nogen rigtigt fedt pc er.keep up the good work.



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:38:45
Svar/Indlæg:
4263/107
#69

Aaarh sorry :r

#68

Tjaa... Skal jeg ikke kunne sige, lamt var det i hvert fald :00 :p ;)

#69

Din var da også dejlig nok :e



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:39:11
Svar/Indlæg:
3346/81
#61 - No problem - det er s'gu vigtigt at kunne komme frem til et LAN. Og så var det vist også til andres fordel at de ikke skulle til endnu et hjørne af Fyn - ikk' os' NoNig? :e Ej pjat - det er da en fornøjelse at vi kan hjælpe hinanden - uanset om det er kørsel, GFX eller noget helt tredje.

Tomgun





Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:45:23
Svar/Indlæg:
6624/113
*Varmer sin space-tast op* ;)

Jo jeg elsker at se folks ansigter når man på deres "der er vel ikke nogen der har et ekstra GFX med?"-spørgsmål, svarer "jo det har jeg altid - vil du låne det?"... Det glæder mig at kunne glæde nogen.

Jeg skal personligt sørge for at Atomic Bomberman kommer på turneringslisten næste gang. :D

#65 - Mon ikke det var det faktum at jeg råbte så meget af ophidselse ( Læs : For at kunne holde mig vågen ) lidt over 7, der hev opmærksomheden fra dig? I så fald undskylder jeg sq. Det skal ikke ske igen. :00



Frede24
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:48:08
Svar/Indlæg:
2192/67
Hmm ved mig var der da Gigabit lan stamps...Du sad da på samme hub gjorde du ikke ?



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:52:29
Svar/Indlæg:
4338/142
Ved næste LAN tager jeg en ekstra maskine med, som kan fungere som dedikeret server - det manglede vi lidt :r

Vi var 10 mennesker til Warcraft 3 konkurrencen og omkring 20 til UT 2004 - det er da meget godt klaret, at det så kun var Frede og mig der havde TOCA rd2 med, er en anden sag :00





NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:53:28
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #71

Janæmlijadeterfuldstændigkorrekt... arj jeg skal nok stoppe :00 :e

Men jeg havde dårlig samvittighed nok i forvejen over ikke at kunne holde vores aftale. Vejret gjorde det bestemt ikke bedre. Så det var sgu lækkert at komme ind i varmen og lige hilse på.

Turen hjem gik planlagt og tiden passede som et kondom (hvilket et eller andet sted er et mærkeligt ordsprog). Vi/jeg regnede med at køre klokken 6:00 (senest). Vi kom af sted omkring 6:30 og var planmæssigt i Aalborg omkring 11:00. Så det passede perfekt. Det tog nogle minutter at få læsset af, og ca. 11:30-11:45 var vraget afleveret, og jeg måtte cykle hele vejen fra Vestbyen til Øgadekvarteret... :e

Kom hjem til en kæreste med tømmermænd på besøg (ikke den rigtige slags, men dem man får ondt i hovedet af... altså... det vil sige. Fuck I ved hvad jeg mener :p :00), så hende skulle jeg også tage mig af. Faldt dog i søvn klokken 14:00 og vågnede halvt da Rikke spurgte om der skulle bruges 2L eller hvad?!

Jeg svarede i tågerne ½L, som sagt så gjort. Jeg vågnede brat derefter, da Rikke kom brasende ind. Hun var vi den tilstand som piger er i, når de er halvt i panik og ret sur (fordi at de udemærket godt ved, at det er DEM der har fucked op).

Jeg fik den den største røvballe om at jeg bare lå og sov (gee, guess :00) og nu var maden ødelagt. Jeg fik åbnet øjnene og kiggede ned i en gryde hvor noget kødsovt lå og flyd rundt i (fandt jeg så ud af) ½L vand...

Tøsepigebarnet havde misforstået en opskrift på lasagne og havde fejlagtig troet at pastapladerne (som var/er købt som færdigkogte) skulle i kødesovsen.

Da hun var faldet lidt ned, var det kun min ambition om god mad der var skyld i det. Hvilket lidt senere var reduceret til noget ovenvarmet tærte...

Men fuck jeg var væk da hun kom bragende ind. Hun ville i god vilje have lavet lasagne til os, men... tjah. Det gik ikke lige som hun ville :r :00

-> #72

Sajmon, altså. Du burde at vide, af alle, at jeg ikke reagerer på din "ophidsede" stemme. Og slet ikke på daværende tidspunkt. Prøvede at samle mig om opgaven, at køre vraget til Aalborg :00 :p

Min space-tast fungerede på mirakuløst vis også lige pludselig :00 ;) :p :e

-> #74

Til næste LAN ta'r jeg TO computere med og TO grafikkort.
En BareBone og en BareBar :e

Egentlig en skam vi ikke rigtig fik gamet imod hinanden. Ville ellers gerne have taget bare en mestertitel fra dig. Så jeg må forsøge mig med OT igen ;) :p



Big_BEN
 
Superbruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:55:29
Svar/Indlæg:
416/49
#74
:) nåja det er også rigtigt..... men Warcraft 3 hørte jeg næsten slet ikke noget til... Kan man egentlig specktate i det spil? eller lign? så det kan kommer på storskærm.



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 19:59:03
Svar/Indlæg:
4338/142
#76

Det kan man godt, men problemet er at det er sindsygt afslørende - da man får lov at se hele kortet :x så det er en dårlig idé i netop det spil.

Jeg er så ivrig at jeg allerede er ved at samle den ekstra pc :p

Glæder mig til OC-LAN 2005 :D



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 20:02:07
Svar/Indlæg:
3346/81
#72 - her i kulden kan det åbenbart være nødvendigt at køre vandet forbi tastaturet for at fålunetmellemrumstangentenop! Nå nu slap den igen :o

Tomgun



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 20:10:49
Svar/Indlæg:
4263/107
LOL

Hvorfor er det at man udfra et eksplosivt steget antal posts i en tråd kan se at NN/Sajmon/Tomgun/CC har været "på besøg" ?:(

:e

Good to be back with all the "ol' OT talk" :p



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 20:15:56
Svar/Indlæg:
6624/113
*Ser totalt uskyldig ud*

(._. ) ( ._.) ( '-') ('-' ) hvem hvad hvor?!

Der skal skrives, når man kan bidrage med noget..! Næmli' ja. :D



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 20:17:17
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #79

Yup. Nu tør vi godt igen :e ;)

-> #80

Ja næmli' ja! That's the spirit :e 8)



vanovich
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 20:36:15
Svar/Indlæg:
3972/242
og til dem der bangede mig i warkraft.jeg skal nok kom efter jer.lol



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 20:49:02
Svar/Indlæg:
4338/142
#79

Nu har man jo været On Topic en hel weekend - det hober sig op det skidt :p



DTU_XaVier
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 21:05:39
Svar/Indlæg:
2786/120
Nej nej nej nej nej :e
Fu-k hvor skal jeg med næste gang... så fuck det at man bliver nødt til at tage færgen :p
Det virker det skidt :00
På det tidspunkt er mit nye AMD939 ( :P ) også dukket op...
Så skal i have bøllebank i AVP3, hvis det når at komme :00 :p
Hold kæft, hvor må i have hygget jer :e

MVH.
Toke :)



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 21:11:26
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #83

Kender det... :00 :r

-> #84

Du skulle have været der. Vi havde det rigtig spaß :e



Find.HTX
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 21:58:41
Svar/Indlæg:
835/72
#84 ja jeg har ondt af alle som gik glip af en så fed weekend. :00 :i



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 22:09:33
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #86

Det har jeg ikke. De kunne bare tage at være der. Medmindre de var forhindrede, så har de ingen undskyldning :p

www.skdld.dk - Så Kan DE lære det!

:00 :e



Bonghjerne
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 22:14:58
Svar/Indlæg:
658/48
Glædede mig da også at se der stod en enkelt Linux server derinde (: Min laptop følte sig ellers rimeligt alene <:

NÆste gang tror jeg ski jeg tropper op med 2x Linux maskiner (: Bare fordi :e



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 22:17:51
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #88

Bare fordi at det er noget forbandet lort at rode med. Jeg har ikke noget antiparti imod Lunix (hø hø :00), overhovedet ikke, men er bare træt af at når det fucker, så fucker det virkelig.

Vi bruger Dappix og Knoppix på uni. Damn det er træls, for at sige det på godt jysk :l

Men jow. Jeg havde nok også regnet med at se lidt mere Lunix end jeg gjorde. Troede kun at det var den mislykkede UT-server der var på Unix, sorry, Lunix... fuck, nej. Linus... :00

Linux. Damit. Dér var dén :e



Salkcin
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 22:17:59
Svar/Indlæg:
1713/31
Et fedt LAN må jeg sige!... og så var der glade og veloplagte mennesker :)
...bliver bare urolig når BANG skriver OC-LAN 2005... skal der ikke tilføjes et "halvår 1" til det? :D... hver 12 måned er da for lidt... hver 6-9 måned må da kunne lade sig gøre :)

Eneste der var sådan lidt skidt, var at antal tilmeldte til konkurrencerne ikke lige just var en succes. Hvor gik det galt? det var da flertallet som havde bestemt spillene.

Men tak for denne gang



Zaffa
 
Superbruger
Tilføjet:
29-11-2004 22:32:55
Svar/Indlæg:
111/12
var det de tilmeldte der bestemte spilne? :p



ChrisCornell
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 22:34:56
Svar/Indlæg:
4338/142
#90 og #91

Vi lavede en tråd hvor tilmeldte kunne stemme på tre spil, så det var flertallet der bestemte ;)



Find.HTX
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 22:41:23
Svar/Indlæg:
835/72
#92 ja men jeg tror at mange af dem som ikke kom stemte f.eks. toca (eller hvad det nu hedder)

de færreste spillede det spil.

det kan godt være det bare er mig der er en klap hat siden jeg ikke kendte det spil. :i ?:(



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 22:55:37
Svar/Indlæg:
3346/81
79 - OT as in what? Ej - der skal da være plads til noget "efterparty uartig"

84 - Færgen - hvor ind i hede hulen kommer du fra? Island eller en stakkels dansk ø uden bro?

Mht. TOCA2 - sorry jeg var en af dem der kom, men ikke blev, og jeg kom også til at stemme for det - havde egentlig planlagt at skulle køre ørerne af CC live - men min week-end kom lige til at handle om lidt andet - that's life 😕

Tomgun



DTU_XaVier
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 22:58:35
Svar/Indlæg:
2786/120
#94 Kommer fra Sønderborg, og når man er en lille stakkels knægt på 16 uden bil, er det altså nemmest at tage færgen over ved Fynshav-Bøjden ;) og så toget videre... Så nej, jeg er fra Jylland, men det er bare en fandens omvej at tage over lillebælt :p

MVH.
Toke :)



DTU_XaVier
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 22:59:46
Svar/Indlæg:
2786/120
Medmindre ens mor kan køre that is :e

MVH.
Toke :)



Tomgun
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 23:01:35
Svar/Indlæg:
3346/81
#95/96 - Sorry for min geografiske uvidenhed :r Det lød bare funny med det at tage færgen!

Tomgun



Spiffen
 
Elitebruger
Tilføjet:
29-11-2004 23:53:38
Svar/Indlæg:
3162/78
Ja selv tak gutter...

dog syns jeg det var lidt synd at det ikke var alle der havde et navneskilt på, eller endnu bedre ville være et på spanden og et på personen....



Palmen
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-11-2004 00:14:41
Svar/Indlæg:
1302/23
Spiffen/#98:

Må jeg da huske til næste gang.
Men stemmer stadig for oc.dk lan trøjer med nick på :)

- Lasse



M@D-M@X
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-11-2004 00:15:30
Svar/Indlæg:
477/254
Også et stort TAK herfra. Det var et fedt LAN.
Bare lidt skod jeg har været syg forinden så jeg var rimelig træt hele tiden.
Placeringen er også genial. Det er måske langt for mig men hvis jeg kørte alene fra hjørring og en anden alene fra sjælland så vil det blive dyrest for ham alligevel. Så jeg vil sige at placeringen er økonomisk centralt og det er vel det vigtigste. Vi skal jo passe på pengene til hardware ;)

Jeg syntes der skal være nogen flere konkurrencer næste gang. Lidt ærgeligt at laksekast ikke blev til noget :p

ps. kan vi få mulighed for at få adskilte soverum til næste gang eller bare hørepropper??. DAAAAaaaaamn der var en der snorkede :e



Bonghjerne
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-11-2004 04:44:33
Svar/Indlæg:
658/48
Du ku da bare have kigget efter da du var ovre for at se sajmons mini ting ? :e Ikke min fejl det er dig der burde have brillerne istedet for mig vel ? q: