-> #71
Janæmlijadeterfuldstændigkorrekt... arj jeg skal nok stoppe :00 :e
Men jeg havde dårlig samvittighed nok i forvejen over ikke at kunne holde vores aftale. Vejret gjorde det bestemt ikke bedre. Så det var sgu lækkert at komme ind i varmen og lige hilse på.
Turen hjem gik planlagt og tiden passede som et kondom (hvilket et eller andet sted er et mærkeligt ordsprog). Vi/jeg regnede med at køre klokken 6:00 (senest). Vi kom af sted omkring 6:30 og var planmæssigt i Aalborg omkring 11:00. Så det passede perfekt. Det tog nogle minutter at få læsset af, og ca. 11:30-11:45 var vraget afleveret, og jeg måtte cykle hele vejen fra Vestbyen til Øgadekvarteret... :e
Kom hjem til en kæreste med tømmermænd på besøg (ikke den rigtige slags, men dem man får ondt i hovedet af... altså... det vil sige. Fuck I ved hvad jeg mener :p :00), så hende skulle jeg også tage mig af. Faldt dog i søvn klokken 14:00 og vågnede halvt da Rikke spurgte om der skulle bruges 2L eller hvad?!
Jeg svarede i tågerne ½L, som sagt så gjort. Jeg vågnede brat derefter, da Rikke kom brasende ind. Hun var vi den tilstand som piger er i, når de er halvt i panik og ret sur (fordi at de udemærket godt ved, at det er DEM der har fucked op).
Jeg fik den den største røvballe om at jeg bare lå og sov (gee, guess :00) og nu var maden ødelagt. Jeg fik åbnet øjnene og kiggede ned i en gryde hvor noget kødsovt lå og flyd rundt i (fandt jeg så ud af) ½L vand...
Tøsepigebarnet havde misforstået en opskrift på lasagne og havde fejlagtig troet at pastapladerne (som var/er købt som færdigkogte) skulle i kødesovsen.
Da hun var faldet lidt ned, var det kun min ambition om god mad der var skyld i det. Hvilket lidt senere var reduceret til noget ovenvarmet tærte...
Men fuck jeg var væk da hun kom bragende ind. Hun ville i god vilje have lavet lasagne til os, men... tjah. Det gik ikke lige som hun ville :r :00
-> #72
Sajmon, altså. Du burde at vide, af alle, at jeg ikke reagerer på din "ophidsede" stemme. Og slet ikke på daværende tidspunkt. Prøvede at samle mig om opgaven, at køre vraget til Aalborg :00 :p
Min space-tast fungerede på mirakuløst vis også lige pludselig :00 ;) :p :e
-> #74
Til næste LAN ta'r jeg TO computere med og TO grafikkort.
En BareBone og en BareBar :e
Egentlig en skam vi ikke rigtig fik gamet imod hinanden. Ville ellers gerne have taget bare en mestertitel fra dig. Så jeg må forsøge mig med OT igen ;) :p