-> #13
Godt så. Men er du villig tli at sætte dét over styr, at du evt. kunne redde (for mit vedkommende) værdifulde data. So be it. Men jeg slår det ikke fra, og med mine (dårlige) erfaringer på dét område, vil jeg også fraråde andre at gøre det.
Min meninh mht. MSI når vi snakker om overclock, skal nok ikke ytres her. Men jeg har ikke set det store i MSI. Har haft et par af deres "high end" og vil ikke sidestille det med tilsvarende produkter fra ASUS, Abit eller Gigabyte.
Der findes mange bedre alternativer end MSI når det gælder overclocking. MSI har gode features osv., ja. Men de(t) er ikke de(t) store inden for overclocking. - Ikke hvad jeg har oplevet, i hvert fald...
At du vinder lidt ved at slå S.M.A.R.T. er kun heldigt for dig. Indtil den dag du sidder med vigtige data på en harddisk, som "pludselig" går ned, uden varsel.
Som sagt: Det er et personligt valg. Men jeg vedholder - grundet min vigtighed af intakte data - at et overclock ikke er dét værd.
- Og langt fra hvis der er tale om et 24/7 overclock. Er det ikke det, og skal du bare <i>peake</i> så er det "i orden med mig", men ud over det, så vil(le) jeg fraråde det på det groveste... :l
;)