Creative Muvo TX 256MB

Diverse d.  29. november. 2004, skrevet af Bodyman24
Vist: 319 gange.

Bodyman24
 
Superbruger
Tilføjet:
29-11-2004 16:42:03
Svar/Indlæg:
158/26
Hejsa Gutter & Gutinder,

Som ejer sådan en fætter :) jeg har lige købt min for 3 uger siden, den første jeg fik med hjem den frøs i sange og så blev der stille, nogen gange kom der en pive lyd, hvis jeg have den fra hinanden og samlede den igen og ville tænde den, kunne den finde på at fryse i opstarten så der kun stod "Muvo TX" når den frøs kunne jeg ikke slukke den på normal vis :(

Det skal siges den blev formateret i FAT, og jeg prøvede at ligge sange direkter over, og prøvede også at sync. i Windows Media Player ver. 10 uden held.

Jeg blev så træt af det og levede den tilbage hos www.shg.dk 6 dage efter jeg havde købt den, de ville ikke ombytte den men jeg kunne oprette en RMA sag, fint det gør jeg så, og kunne nok først regne med at se den igen efter nytår! Nu fik jeg så en ind af døren i dag, og kan se for det første en som har været brugt! og der fulgte ikke mit batterie med :(

Jeg har nu prøvet at lege lidt med den her, og den gør lidt at de samme ting som den første? dog på en lidt anden måde, den her starter med at sangen lyder som en dårlig encoding fra cd til mp3, og så fryser den bare, og bagefter kan jeg slet ikke få liv i den igen? med mindre jeg skifter batteri? Nu har den så faktisk står og spillet en hel time uden at gå ned? tideliger i dag tog det mig kun 5 - 10 min? og det er præcis de samme sange som tideliger idag?

Okay hvad gør jeg forkert? jeg er lidt ny med det her mp3 sjov, og for at være helt ærlig synes jeg ikke det er sjovt mere :( vil bare have den til at virke 100%...

Jeg vil gerne høre fra folk som har haft ligende oplevelse, og hvad i evt. gjorde for at få det til at virke? for mig ser det ud til den er perodisk den fejl? eller skal man bruge det software creative levere med til at smide ens musik over på den?

Jeg er på bar bund, hjæææææælp :(

Bodyman24
 
Superbruger
Tilføjet:
29-11-2004 17:10:24
Svar/Indlæg:
158/26
slet ingen hjælp ?



Speje
 
Superbruger
Tilføjet:
29-11-2004 17:15:31
Svar/Indlæg:
104/3
hvis du ikke har mishandlet den SKAL de tage den tilbage indenfor de første 14 dage... hvis de nægter skal de have at vide de overtræder købeloven og at du vil klage... så vil de nok gerne tage den tilbage :i

lyder somom du har fået et ½defekt produkt, der nu er blevet byttet til noget refurbished crap - surt :(



Bodyman24
 
Superbruger
Tilføjet:
29-11-2004 17:20:26
Svar/Indlæg:
158/26
ja men nu er de 14 dage jo gået? og fordi at de ikke ville ta den tilbage var fordi at nu have jeg åbnet den :( og de kunne ikke sælge den igen, den kom i sådan noget hårdt plastik som man kun kan åbne på en måde! det jo ikke min fejl....

jeg har ikke mishandlet noget som helst...



Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
29-11-2004 18:36:28
Svar/Indlæg:
5363/442
Jeg har præsis den samme Mp3 afspiller, og har aldrig haft nogen problemer med den overhoved, det du beskriver er klart produktet der er noget galt med, og SHG har pligt til at ombytte det for dig, eller give dig pengen tilbage.. :i



Bodyman24
 
Superbruger
Tilføjet:
30-11-2004 10:17:15
Svar/Indlæg:
158/26
Også selv om jeg ikke kan levere produktet tilbage i orginal embalage?



Pizzadude
 
Redaktør
Tilføjet:
30-11-2004 11:58:59
Svar/Indlæg:
5363/442
Jeps, produktet er jo i stykker, så skal de erstatte det... 8)



Briston
 
Elitebruger
Tilføjet:
27-12-2004 21:15:09
Svar/Indlæg:
2540/228
har du prøvet med en ny firmware fra creatives hjemmeside???

mht #0 fik du styr på det?

For i købeloven står jo noget med at hvis du ikke har produktet (et der virker 100%) i løbet af ca 2 RMA'er har du ret til at få dine penge igen, da det er for sen levering fra forhandlerens side