Ikke for at lyde pisse sur eller noget. Men det har altså været op og vende efterhånden et "par gange" herinde! :) Har i nogensinde overvejet at bruge søge funktionen bare engang imellem? Eller selv søge på Google? :e
jeg har haft et abit av8 3eye, og det var fantastisk. clocker kanont, stabilt, fede feutures, perfekt.. det gik dog i stykker, så mit nye MSI K8N NEO2 54G kommer i morgen, så skal nok skrive lidt om det også
hehe, Archos. sikker på det er perfekt hvis det gik i stykker? ;)
Jeg har et Asus A8V. Kan ramme 240HTT/240Ram 1T uden at ændre LDT (altså HTT multiplier @ 5x (1000mhz)). Tror dog selv den sætter den til 4x (800mhz). Ved 240Ram står min ram af, men de er jo heller ikke vilde.... Ellers kan det løbe 280HTT/230Ram 1T. Her tror jeg at boardets HTT(fsb) ikke kan trække mere..
#8, hvis man køber et A8V uden wifi, kan man være ret så sikker på at få et rev 2.00. Rev 2.00 er bedst.. men forskellen er minimal; på rev 2.00 virker agp/pci lås. <- dette skal man bruge hvis man vil overclocke.
#10 Tak, så blev jeg det klogere :) ! Skal nemlig have et Asus A8V uden wifi. Skal man ringe til forhandleren og sikre sig at det er rev 2.00? overclocker ikke men man vil vel altid ha det bedste når man nu kan :)