Adresse på pakke

Diverse d.  30. november. 2004, skrevet af System
Vist: 165 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
30-11-2004 21:18:15
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej forum.

Jeg har brug for lidt hjælp, mit problem er følgende. Ked af hvis det er off-topic men det kunne jo være at der er en derude der har været i samme situation.

Jeg har netop købt et stykke hardware af en privat person, pakken er blevet sendt med post DK. Men da jeg så idag kontaktede sælger fik jeg oplyst et pakke nummer, men sælger har sendt pakken til den forkerte adresse, navnet er rigtig nok. Spørgsmålet er så, hvordan behandler post dk en pakke med den forkerte adresse? Bliver pakken sendt direkte tilbage til afsenderen og så skal jeg vente yderligere 2-3 dage med at modtage, eller havner den på et posthus i nærheden? Hvis sidstnævnte er tilfældet kan jeg vel bare hente den, hvis jeg har pakke nummeret, eller hvad?

På forhånd tak.

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
30-11-2004 23:43:53
Svar/Indlæg:
2959/206
1. Lad være med at oprette 3 Forum's om det samme..

@ngler

Redaktør
Tilføjet:
02-12-2004 08:42:37
Svar/Indlæg:
4033/364
kommer lidt an på din pakkepost:

"normalt" vil pakken ryge med ud til den forkerte adresse -> forudsat at der ikke er en der hedder det rigtige vil den ryge tilbage til posthuset.. Principielt kan posten sende pakken retur pga. forkert adresse , men ofte vil de tjekke navnet (det plejer jeg at gøre, og ved at de er normal procedure mange steder), medmindre du hedder martin jensen og bor i en større by (dvs. et almindeligt navn hvor der er mange der hedder det samme) .

Det JEG ville gøre var at gå ind på:

http://www.postdanmark.dk

lav en søgning på trackNtrace (pakkenummeret xxx......DK)

Der kan du nemlig se hvornår pakken SIDST er blevet scannet af PostDK.. hvis der står modtaget xx omdelingscenter eller noget i den retning (xx = den by du bor I) så ring til Kundeservice (80207030 - vist nok) de kan viderestille dig til det pågældende omdelingscenter hvor du så kan snakke med en person der kan fortælle om du kan få pakken eller ej..

hvis der står sendt retur på trackNtrace siden så har du travlt da den så er ved at blive sendt retur...

pøj pøj