Jeg har altid handlet hos SHG, men har haft lidt problemer med dem her på det sidste. Min skørm røg til RMA og det er nu 3. uge jeg venter på den. De kan overhovedet ikke give noget svar på hvornår den er færdig, hvilket er alt for dårligt.
Ikke nok med det, bestilte jeg et POV 6800GT 29. November og det sendte det samme dag. Igår var det så ikke kommet og jeg ringede til postDK for at høre hvad der var galt. Damen i den anden ende sagde så "Det er sikkert den kommer til dig imorgen, rest send blablabla" - Så ringer min far her til morgen, da det er der hans firma får pakker: "den er altså ikke kommet". Efter lidt ringen frem og tilbage mellem SHG og postDK har vi nu fundet ud af de slet ikke har sendt det endnu. pust... :l
Kan fandme godt være det er jul, det burde bare ikke sløve på hverken servicen eller forsendelsestiden.
Min skærm er det stadig uvist om den kommer. Ringede sidste Torsdag og fik at vide den var lavet færdig og ville blive sendt til SHG, men intet, ABSOLUT intet er sket :(