SHG reference

Diverse d.  01. december. 2004, skrevet af perry_78
Vist: 374 gange.

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 12:13:57
Svar/Indlæg:
1304/117
Skal lige sige undsklyd til SHG.

Deres service er fremragende hvis man ser bort fra inge svars på email :)

Jeg sendt mit RAM til RMA i fredags og den er blevet ombyttede i dag. Det er sku da fandme hurtigt! Efter dette erfaring bliver det CPU+Mobo fra dem :)

ps. jeg viste ikke lige hvor denne skulle placeres, men da den omtaler HW, sat jeg den ind i PC-HW diverse ;)

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 12:22:17
Svar/Indlæg:
6531/410
ja jeg er også glad for shg tror også de er lidt glade for mig LOL

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 12:29:20
Svar/Indlæg:
2664/97
Jeg har nu lidt blanede holdninger til dem.

Nu her med mit MAX 3 kort fx. jeg sendte det ind fredag, tirsdag havde jeg kortet igen, de ville ikke tage det fordi der manglede noget på det, så jeg ringede og snakkede og fandt ud af jeg skulle hente kortet og sætte den ting på og sende det ind igen, for så at få det ombyttet :00 synes sku det er lidt dårligt jeg skal bruge 2*45 + 80.- for at RMA et kort.. Synes godt de ku ha gjort det for mig, eller sendt mig et nyt med det samme..

Men nu sender jeg det ind igen og ser hvad der sker..

En anden ting jeg ikk sys om er deres telefon tider, ellers er de sku meget venlige når man ringer og snakker med dem. :

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 12:32:55
Svar/Indlæg:
6531/410
hvis du har pillet noget af bundkortet har du jo faktisk slet ikke
ret til at få det byttet så jeg vil da kalde det fin service de give dig en chance for at rette det.

ZyberNeo

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2004 12:40:05
Svar/Indlæg:
354/52
#2 Det er vel det samme som med BJ-trading hvor jeg kender en der indleverede bundkort og cpu med køler og de ville så ikke skille det ad, af frygt for at de kunne smadre kernen. Selvom chancen for at de smadrer kernen er minimal kan de jo ikke bevise at de ikke har smadret den, hvis den nu rent faktisk var smadret. Så synes det er meget fair at du skal sætte den på, bare lidt trist at man skal bruge så meget energi/tid på det:(

Illisher

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 13:07:05
Svar/Indlæg:
2664/97
Ja det er nok fair service, men sys ikk det er god service, når det er en så ubetydelig ting..

Ja sys det er lidt nederen at skulle bruge så mange penge på porto, og den tid man mangler kortet.

dR-EsKiMo

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2004 13:30:41
Svar/Indlæg:
456/27
det var sørme et modent svar 6#....lal grow op man

NPI

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2004 13:35:51
Svar/Indlæg:
406/1
#6 jamen det var da en raffineret kommentar... er det noget du har lyst til at uddybe?

Jeh har ikke selv handlet hos SHG da de ligger temmeligt langt fra min bopæl og endnu ikke har vist sig konkurrencedygtige på de produkter jeg i den senere tid har investeret i. Jeg har dog fået dem anbefalet indtil flere gange og kan derfor ikke gøre andet end at sige god for dem.

rysse

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2004 13:41:16
Svar/Indlæg:
102/26
Jeg har altid handlet hos SHG, men har haft lidt problemer med dem her på det sidste. Min skørm røg til RMA og det er nu 3. uge jeg venter på den. De kan overhovedet ikke give noget svar på hvornår den er færdig, hvilket er alt for dårligt.

Ikke nok med det, bestilte jeg et POV 6800GT 29. November og det sendte det samme dag. Igår var det så ikke kommet og jeg ringede til postDK for at høre hvad der var galt. Damen i den anden ende sagde så "Det er sikkert den kommer til dig imorgen, rest send blablabla" - Så ringer min far her til morgen, da det er der hans firma får pakker: "den er altså ikke kommet". Efter lidt ringen frem og tilbage mellem SHG og postDK har vi nu fundet ud af de slet ikke har sendt det endnu. pust... :l

Kan fandme godt være det er jul, det burde bare ikke sløve på hverken servicen eller forsendelsestiden.

Min skærm er det stadig uvist om den kommer. Ringede sidste Torsdag og fik at vide den var lavet færdig og ville blive sendt til SHG, men intet, ABSOLUT intet er sket :(

MazdaMadsen

Moderator
Tilføjet:
01-12-2004 14:53:46
Svar/Indlæg:
5039/109
Jeg har handlet hos SHG.dk en del gange nu og for mange penge. Jeg har ikke haft nogen problemer overhovedet. Jeg er fuldt ud tilfreds med den service som SHG har leveret.

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 15:04:28
Svar/Indlæg:
830/15
Jeg synes SHG holder, dag til dag levering HVER gang (ved mig anyway) og har sq handlet der en del - ydermere er jeg så glad for deres service jeg har oplevet, så selvom tingene jeg køber koster et par 100kr mere ved SHG handler jeg der anyway.

SpaceDog

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 15:15:43
Svar/Indlæg:
1455/78
Jeg har handlet meget hos SHG gemmen de 4 sidste år, jeg har aldrig haft problemer med dem.

Min sidste RMA sag, var mit bundkort de sendte et nyt den samme dag som de modtog det, og jeg havde det dagen efter. Det kalder jeg da service :)

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 15:22:22
Svar/Indlæg:
2959/206
Indleverede det bundkort jeg havde fejlopdateret... igår.. idag har jeg lige fået en mail om at produktet er byttet og det bliver sendt til mig idag (så jeg har det imorn) :e

ELSKER SHG! :e SHG FOR ALTID! :e

Frede24

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 15:32:02
Svar/Indlæg:
2192/67
Illisher# var det ikke noget med du ikke havde monteret chipset køleren? For det er da temlig væsenligt.

CreepyShit

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2004 15:33:42
Svar/Indlæg:
346/9
Well jeg har oxo i tidens løb handlet en hel del hos SHG og har kun godt at sige om dem......tilsyneladende glemmer folk at INGEN er perfekte.....fejl sker for alle selv for gode shops som SHG :)

dryz

Superbruger
Tilføjet:
01-12-2004 15:48:22
Svar/Indlæg:
519/32
Nu skal tråden jo ikke blive alt for flødesovs, men jeg har også kun haft gode erfaringer med shg :) Hurtigt afklarede RMA-sager, venlig effektiv betjening osv.
#6... "Lad os bade i dit åsyns klare lys, ohh du smækfede yndling" ;) (tak Scherfig)

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 15:49:11
Svar/Indlæg:
3346/81
Jeg har handlet jævnligt hos SHG og har kun oplevet positiv behandling, med en undtagelse, nemlig DYO slange fra Asetek - der fik jeg samme dimension selvom jeg havde bestilt det i to dimensioner, men jeg har ikke engang gidet brokke mig fordi det er en detalje.

Men som det nævnes tidligere i tråden - lad den der er ren kaste den første sten aka man skal ikke kaste med æbler når man selv er et skrog!

Illisher - jeg synes du brokker dig unødvendigt! Du kunne jo bare have bragt dit mobo tilbage i hel tilstand inden du returnerede det. Det kan s'gu da ikke komme som en overraskelse at de forventer at modtage det som de solgte til dig?

[Edit - lol Dryz - "du smækfede yndling" he he]

Tomgun

CMJ

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 16:14:34
Svar/Indlæg:
872/65
SHG er da supergode :P.. handler kun ved dem...
og super flinke mennesker der er derinde :00 :e :e

Slow-mo

Elitebruger
Tilføjet:
01-12-2004 16:17:23
Svar/Indlæg:
330/34
Har også handlet meget hos SHG. Ingen brok herfra.

Når man her i trådende hører hvad forskellige får igennem rma, hvilket engang imellem, efter min ydmyge menning, tangerer snyd, hvor shg alligevel bytter, kan jeg tvivle på hvor tit shg egentligt fejler.

Jeg har benyttet shg rma 2 gange uden vrøvl.

Slow

10-4

Overclocker
Tilføjet:
01-12-2004 16:48:20
Svar/Indlæg:
187/35
shg er en god computerbutik