Efter at have fumlet lidt med en idé der ikke er ny på markedet kom jeg op med noget, jeg selv blev positivt overrasket over. I kan lure tricket af - ret spændende.
Der er jo en del luft der blæses ned over CPUen og ud i kabinettet der skal ud?
Hvor ryger det hen?
Jeg ville nu stadig foretrække at suge en helvedes masse ind nederst/forerst og så rykke det ud oppe/bagerst... Det må give den bedste temp på alle komponenter.
Jeg synes s'gu da det er fino med noget ghetto-køling. Jeg har lige smidt et par gamle fotos ind i profilen (de to sidste) Det er ghetto køling baseret på tørretumblerslange og leverer en glimrende køling også til mosfets.
#11 - nu skal du da bare være positiv :l Hvad er der nu galt med Kondis forslag?
#14 - Pænt - nej det er ghetto! Bedre forklaring af teorien - sikkert, men jeg synes nu det er fedt at der dukker noget ghetto op midt i disse prefab/premod tider.
OG JEG blev engang beskydt for at snyde med mine temps... men sandheden var jo at jeg også havde en lignede løsning der gav LOAD fald på 11 grader :)... hmm er aldrig blevet undskyldt :P
Ikke meget.. du kan gå i silvan der har de sådan nogle stumper plexi i en kasse med træ som er blevet skaret fra. En stump nok til at lave det der, kan du nok godt købe for 10-20 kroner... Og så bare nogen ordenlig lim