0# -> først må jeg lige sige at det er et kanont system du har, det jeg har selv samme mobo og cpu......... at der så hverken er AGP eller PCi lock, det må vi jo leve uden.
Du siger at den hakker inden at den går ned, det er der som #12 siger en meget god grund til, du skal ikke give den mere end max 1,5 - 1,6volt , med box køler målt med CPUZ, eller lign program. 1,75 er alt for meget.......! :x
Din lille Newcastle skal bare have omkring 1,5 - 1,6 volt, så rænder den nemt 230 til 240 fsb, med alm P ATA disk, som jeg går ud fra at du har..... Husk at holde øje med din CPU temp, brug motherboard monitor, som du kan hente her inde under downloads........ det der Corecenter, det er ikke alt for godt......:l
Prøv at sætte Vcore på 1,55, og gå ind i bios "Advanced Chipsæt Features" og sæt "Memclock Mode" til Limit/Manual, og sæt så "memlock value" til DDR333, så kører den 5:4. Prøv så at se om ikke den vil lidt højere....
Eller ligger problemet i at, som du også selv kommer ind på, din strømforsyning er alt for svag. Du skal helst op på +18A på 12+ linien........
håber du kan bruge mit svar, ellers kan du bare skrive en PM.... 8)
Mvh Tz