Det samme er sket for min elskede MouseMan. Den holdt også i ca. 6 år. Har kun skiftet én gang, og det var fra udgaven med tråd.
Jeg har nu flottet mig, og købt et DiNovo (det skulle bare ud :e), efter mangt og modne overvejelser.
Jeg har været lidt pjattet med MX-musen i et stykke tid. Plus, at det er et kanonflot sæt.
Men som så meget andet (hvor informationer udveksles) er det en smagssag.
Der er ikke andet at gøre end det som Stamps foreslår. Gå ned og prøv dem. Mærk lidt på dem og spørg om ikke du kan bytte hvis ikke du er tilfreds i første omgang?! ;)
Ja.. Før du køber en MX1000 ville jeg nok råde dig til at prøve den, den er meget mystisk at holde på.. Ellers kan jeg godt sige at MX700 også er najs.. ;)
-> #0 Skal det være en trådløs mus ? ellers er en MX510 også et godt valg.
Er netop selv skiftet fra en MX500 til MX510, synes at MX510 er mere præcis, i div spil samt den reagere hurtigere men en enkelt tåre faldt da også, da min MX500 har fulgt mig i tykt og tyndt i de sidste 2år.
Og det er den E_N_E_S_T_E trådløse mus jeg nogensinde har prøvet som reagerer med det samme, så tæt på en med hale som jeg synes er nødvendigt. Precisionen burde være på plads da den er med lazer. Og formen synes jeg er perfekt, og så er der en masse herlige knapper, og en flot holder/oplader med. batteri tiden er vidst også okay, har ikke nået at se min under fuld opladt endnu :D
har haft MX 900 og har MX 1000 nu....klart 1000 er fedest...og lettere end MX 900, og hvad 3# siger med at den er underlig at holde på, jeg synes den ligger rigtig godt i hånden, men selvfølgelig skal man nok helst være udvokset og ikke ha den mindste hånd :e
Men i skal ikke helt glemme, MicroSoft's Wireless Intellimouse Explorer 2.0. Den ligger rigtig godt i hånden, i hvert flad min hånd, og til det jeg spiller, som heller ik er elite, er den mere end riglig.