Nej jeg tror sq heller ikke lige "top modderne" vil begynde at masse fremstille deres mods, så alle med penge på lommen kan købe dem. Jeg tror de holder sig til at lave et mod og så lade det være deres eneste mod super mod. Nu har G-gnome så lavet to, det er jo så for at vise at han har everne til at lave mods med forskellige materialer, og han gør det lige så godt denne gang som han gjorde første gange med hans Orca3 mod.
Jeg kan meget bedre li dette mod, da jeg ikke er vild med plexi kabi, det er da fedt nok at man kan se det hele, men det er nu også fedt at nogen af tingene er gemt væk. Det gør også at alt ikke behøver være perfekt og med vilde detaljer, som gør at hvis noget bare er et godt mod, så trækker det ned i helheden af moddet.
Glæder mig også til at se om han gør noget vildt med "indmaden" i dette mod lige som med Orca3. Denne gang behøver han jo ikke gøre det, da man ikke kan se indmaden. Han skal sikkert nok lave noget som kommer til at se helt vildt geil ud og vil overgå det som vi normale casemodder kan lave. Selvom det ikke vil blive at se når han har samlet hans cae.