-> #0
Tre bud - efter personlig rækkefølge:
1: diNovo
2: iTouch
3: MX
At de alle tre er Logitech har langt fra noget at gøre med, at jeg er fanboy eller noget.
diNovo'et er klart det bedste jeg har haft. Men helt klart også det dyreste. Derefter kommer iTouch. Virkelig lækkert tastatur. Man bliver ikke stresset af at sidde ved det, og det er så lækkert beroligende.
MX'eret er bare dejligt at se på. Ikke fordi at jeg har nogle preferencer, men jeg kan bare godt li' det.
Ellers, så må der jo være mit gamle PS/2 Win98 tastatur. De fleste af jer kender det sikkert. Tasterne larmer og har en meget kontant vandring. Det er et rigtig dejligt tastatur, med ét kritikpunkt: Larmen.
Men diNovo passer mig meget godt. Ca. 80% af alt hvad jeg skriver foregår på min klap, så derfor kan det godt være frustrende at skulle "skifte" mellem to layouts og feelings. Så derfor var det nærliggende at anskaffe sig et med samme feeling. Dog ikke samme layout, men det er 1.000 gange nemmere at gå fra det ene til det andet.
Men, som så meget andet, så tror jeg næsten at man skal prøve sig frem. Jeg kan ikke fortælle dig, hvad DU synes er bedst. Det kan du kun selv.
Så prøv dig frem, og sørg for en ordning, hvor du kan bytte igen, hvis du ikke er tilfreds. Forretningerne er som regel flinke til det, bare man er ordentlig ved det imellemtiden.
Mit råd: Prøv dig frem. Men må jeg guide dig lidt, ville jeg nok sige: Start fra "bunden" og slut af med et diNovo, og derefter et MX. Tro mig. Du vil næsten med 100% sikkerhed forelske dig med det samme ;)
-> #1
Hvad i alverden får dig til at sige sådan noget?! :00
:f ;)