I kan lige så godt få historien. Det starter i maj 2003, da jeg får computeren, der sidder et Daytona GF4Ti4200 i i pc'n. Det kører fint, ind til engang i starten af 2004, da det laver store fejl i Mafia bl.a. jeg sender så PC'en op til Føniks, De siger det er GFX kortet og skifter det. Fint nok. Så sker det samme så med det nye kort her i november, dog ikke i lige så stort omfang, men stadigvæk kan jeg ikke spille Eidos spil, og Mafia ordentligt, da den laver store streger i 3d grafik, laver mærklige "polygoner" osv ud fra ting, pixel fejl osv. Jeg sender så GFX kortet op, da det er det samme som sidst. De tjekker kortet, og der var intet galt. Jeg står så med en regning på 400,50 for tekniker tid, ellers bliver kortet destrueret. Jeg synes self dette er MEGET irriterende, da De nu siger det er bundkortet. Så burde De jo have fundet fejlen da De havde hele systemet oppe. Så nu står jeg med en regning på 400,50kr, fordi De ikke kunne udføre ordentlig service. Er der noget at gøre i sagen for at jeg kan få mit kort tilbage? For jeg har spurgt om jeg bør sende mit system op, men De tvivler på, De vil erstatte noget på et 1½års gammelt system, på trods af jeg har 2års reklamtion. Jeg ar aldrig overclocket mit GFX kort eller lign.