Superbruger
Tilføjet:
04-12-2004 17:49:16
Svar/Indlæg:
183/26
Nu har jeg været siden udgivelsen af windows 2000 været stor tilhænger af OS'et. Selvfølgelig har jeg prøvet xp, men gang på gang har der været et eller andet der har fået mig til at vende tilbage til 2k. Nu har jeg så købt mig en bærbar, med XP installeret (ADDD!). Ud med det og i med 2k. Men siden jeg ikke er særlig tålmodig med opstartstiden på den bærbare med 2k, smed jeg XP på. Vupti. Dette er også den eneste grund til den kør med det ;)
Nå men sagens kerne er at nu har jeg prøvet netværks drev i både 2k og XP. Og lad mig bare sige det ligeud; FOR SATAN XP SUTTER MAX TIL DET LORT!! Den tager en krig om at komme på et drev, den hænger, og "exploder" går ned (længe leve m$!). I 2k virker det fandme hver gang! Hvad sker der! Nu har jeg snakket med en kammerat og han har samme problem! Det kan da ikke passe!
Kunne i ikke lige ytre nogle guldkorn hvis i har eller har haft dette problem? :)
Btw, er det muligt at scripte, eller lave en batchfil, til tilføjelser af netværksdrev, så man er fri for at taste det hele ind efter en geninstallering (ja jeg har mange netværksdrev).
Håber i kan hjælpe.