Superbruger
Tilføjet:
04-12-2004 20:41:00
Svar/Indlæg:
301/14
Hej folkens,
jeg kom hjem fra arbejde i eftermiddags, og skulle til at skrive tysk stil, så jeg satte mig ved spanden og tændte den som normalt. Så kom min lillesøster ind med et nyt headset, der lige skulle prøves i min PC.
Jeg satte det korrekt i, men fem sekunder efter slukkede maskinen og ville ikke starte igen :(
Jeg er 100% sikker på, at der ikke er brændt noget af, og at mit vandkølingssystem er HELT tæt.
Da jeg så resettede CMOS og tændte, startede maskinen, men der kom intet billede på skærmen. Hmm.. Resettede CMOS igen, og så ville den INTET. :(
NB. Jeg har haft problemer med at mit system ikke ville starte første gang, og at man skulle resette CMOS før den gad noget. Denne gang er den bare helt gal.. :x
Mit system, der på det seneste har kørt 100% stock og uden større problemer (og endda er helt nyformateret!), ser sådan ud:
P4 3.0C
ABIT IC7
2x512MB KHX3000
Seagate 160GB
Enermax 465W
osv..
Der er lys i bundkortet, så det og strømforsyningen må vel formodes at virke.. Hvad hulen kan jeg gøre? ?:( Den reagerer overhovedet IKKE, når jeg prøver at tænde...
Jeg håber virkelig at i gider hjælpe,
Mvh Mathias (der nu sidder ved familiens fælles hakkebræt med en sur sur tysk stil :x)