Elitebruger
Tilføjet:
05-12-2004 16:41:08
Svar/Indlæg:
1498/226
Jeg har lige fået dette herlige system - MEN - jeg kan ikke få liv i lortet.
Når jeg starter op fungerer det sådan nogenlunde okey, men der er/kommer ikke noget billed op på skærmen...
Jeg kan komme i bios men så ligner det lidt THE MATRIX koder... det er total umuligt at se noget, og jeg kan ikke finde rundt i bios så jeg kan ændre nogen ting....
Hvad fanden gør jeg ??
Det skal lige siges her til sidst, at jeg bestilte i Tirsdags i sidste uge, og jeg fik en mail om at SHG ville få mit grafikkort på lager Torsdag d1.12... så gik jeg ud fra at jeg ville få det fredag, men jeg fik det sørme om torsdagen, og mit grafikkort stod stadig til at være i restordre...
Nå, men ud blev det hele pakket, og jeg undrede mig over den måde grafikkortspakken så ud på.. altså ikke noget med ridser eller noget, men indeni... Jeg fandt ingen manual og en af cd'erne er rimelig ridset... det er en spilcd... nå, men sæt hele maskinen op, og så faldt det mig ind, da maskinen ikke virkede, at det sikkert har været et kort der er kommet tilbage som DOA eller som en fortrydelsesrets kort...
Hvad fanden gør jeg nu ??
Nogen der evt har en løsning til det??
Det kan ikke lade sig gøre at teste med et andet kort, da jeg ikke har mulighed for at låne et...!!
Capiz 8)