hmm jeg ville nok droppe AMD'en og vælge en Pentium M/Centrino platform.. f.eks. gå ind på zepto.dk og se på en 4200 V - der er et radeon 9700pro kort i..
JO man kan godt få bærbare der sparker rimeligt meget r* - en af mine venner har en Zepto 4200 (godt nok med en 2,0Ghz Dorthan) , men anyway.. hans er hurtigere end min AMD Barton 2500+ / 5600XT til nogle spil..
omvendt kan man sige at man ikke kan få en bærbar der er billigere og betydeligt hurtigere.. men fx radeon 9700pro giver en rimelig god ydelse og kan fås i billigere bærbare som fx zepto's 4200
Den er jeg rigtig glad for! Blæserne larmer ikke så meget at det gøre noget!
3Dmark2001 = ca. 11600 3Dmark2003 = ca. 3200
Klare fint spil som farcry, Unreal2, painkiller, HL2 i native res 1280x800 og battlefield vietnam i 1024x768
kan klart anbefale den!
en anden fordel, er at den er nem at opgrader! Der sidder en plade på bagsiden, man skruer af, og vupti så har man adgang til ram, minipci, cpu og HD :)
Det der med det skal være en centrino, er jeg ikke helt enig i! Hvis man skal have en DTR, er der altså mere power i en AMD64! http://www.gamepc.com/labs/vie...
Selvfølgelig vil jeg også KLART anbefale centrino, hvis den skal bruges mobilt og man vil have så lidt støj som overhovedet muligt!
Men det skal siges, at min Amilo 1630 kan holde strøm i over 2 timer, og at den ikke larmer ret meget, ligger faktisk ikke mærke til det, når der er lidt baggrunds støj! "klasselokale, TV" Faktisk larmer den mindre end min Dell 8600 centrino, når jeg spiller!
Det smarte ved AMD64 er at den kan regulere hastigheden og strømen, ned til 800mhz, når der ikke er brug for kræfterne
Har HP med Centrino platform, radeon 9200. Den kan der spilles NFSU2 og Farcry på, den har 60 GB hd, 512 mb ram og er slim og light! Designet er også noget pænere end Zepto (my opnion)...